hoi meiden! misschien is er al zo'n topic, zoja sorry! maar heb een gekke vraag..... wij willen binnenkort voor een 2e wonder gaan klussen..... nu vroeg ik me af, hoe verliep dat bij jullie?? ik was de 1e keer bijna meteen zwanger......nu geeft dat natuurlijk geen garantie, maar vroeg me af hoe dat bij jullie ging???? was je ook snel weer zwanger of duurde het nu ineens heel lang??? ben benieuwd! liefs!
Bij mij was het de eerste keer ook gelijk raak, was wel ongepland moet ik zeggen maar was echt dezelfde maand waarin we getrouwd waren maar helaas was dat een miskraam geworden, maae gelijk weer na de miskraam werd ik weer zwanger. Nu proberen we weer maar het lukt niet echt omdat ik geen ei had ivm volledige borstvoeding. Ik hoop voor je dat je dit keer ook snel zwanger raakt!
vorige keer was de eerste maand "proefdraaien" hahaha de 2e maand was ik zwanger helaas werd dat een miskraam met 5/6 weken de 3e maand was ik weer zwanger en dat is onze zoon geworden!!!! heb gelukkig weer een super mooie cyclus, waarin ik duidelijk kan zien waneer ik vruchtbaar ben.......wie weet is ons nog zo' prachtig kindje gegund!
Dat is wel eht fijn joh. Dan zal het dit keer ook snel lukken meid heb er goed vertrouwen in! Heb je bv gegeven aan je zoontje? En was je gelijk na bevalling al ongesteld geworden?
nou hier duurde de 1ste zwangerschap meer dan een jaar daarna na 3 maanden al raak en daarna weer 13 maanden, dus t kan alle kanten op.
dat bedoel ik! je kan er niets van zeggen..... vriendin van mij heeft er eerst ook jaren op moeten wachten en toen kwam de 2e er zo spontaan vlot als verassing achteraan...
ik weet dat we bij de eerste net een maand samen waren dus daar hebben we zeg maar een maand over gedaan(slikte wel de pil nog) bij de tweede waren we zwanger binnen 3 maanden en bij onze derde zoon weet ik het niet omdat die ook door de pil kwam en wat ben ik nu blij dat de pil toen niet gewerkt heeft!
Bij alletwee in de tweede maand. Ik denk dat je niet kan voorspellen of het korter/langer of hetzelfde zal duren. Het si toch maar gewoon de kans die je elke maand heb
wil je niet ontmoedigen maar mijn dochter is na ronde twee gekomen, en nu ben ik al een poosje bezigvoor een tweede (zie onderschrift) ik ben welleens bezorgd hierover maar dat zegt voor een ander niet alles....