Ik heb 11 Januari vmk gehad nou had ik 26 Januari me ei. Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen,dus dan kom ik op morgen uit 7 Feb,maar als ik vanuit ga van 14 dagen na me ei dan is Dinsdag 9 Feb me nod. Welke dag moet ik aanhouden als nod dag. Ik heb trouwens vandaag getest en heb een licht streepje,van kv en testpoint. Maar met me vmk was het streepje 1 dag voor nod wel duidelijker afgaande van 28 dagen cyclus Ik maak me weer druk vooral omdat ik 2 x een vmk heb gehad achter elkaar. Is het normaal dat ik zo licht test 1 dag voor nod of moet ik wachten tot 9 Feb en dat aanhouden als nod dag? Ik hoop dat jullie het snappen Liefs S
14 dagen is een gemiddelde. Bij mij is het bijvoorbeeld 15 dagen. Ook heb ik gelezen dat het zelfs bij (weinig) vrouwen 10 dagen is. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
ik testte 1 dag voor NOD nog negatief en 1 dag na NOD pas licht positief, nu 3 dagen later knallen de streepjes van de testen af. de één maakt sneller hcg aan dan de ander, dus dat is niet iets om je zorgen over te maken.