Zondag dacht ik een heel licht streepje te zien, maandag dacht ik weer een heel licht streepje te zien.. Vandaag zie ik weer niks.. Die onzekerheid, het maakt me echt gek.. Ben ik nou wel of ben ik nou niet zwanger, zie ik wel wat, zie ik niet wat.. Voel ik wel wat, of wil ik wat voelen.. Ik zit dan nog wel 2 dagen voor mijn NOD, maar zijn er nog meer vrouwen die zo onzeker zijn? Het liefste doe ik nu al een bloedtest bij de dokter.. zou dit mogelijk zijn?
Ik zou nog even afwachten tot je nod of erna. Denk dat bijna alle vrouwen deze spanning wel hebben en een bloedtest is dan wat voorbarig. Hoop dat ie posi is voor je!
Maar als ik een licht positief streepje op de test zie, dan zou het bij een bloedtest toch al te zien moeten zijn?
Waarom doe je niet gewoon zo'n digitale test? hoef je niet te turen kun je het in een oog opslag aflezen. Zwanger/ niet zwanger
Digitale testen hebben meer HCG nodig dan andere testen. Vooral CB heeft veel meer HCG nodig dan bijv de 2v5 van kruidvat. Ik zou proberen om nog even een paar dagen te wachten, voor je nod kan je wel al testen maar dan zit je dus met de onzekerheid die je nu hebt. Bloedtest doen ze niet zo snel, je kunt het altijd vragen natuurlijk, ja heb je en nee kun je krijgen. Succes met wachten! Test anders over 2 dagen op je nod of na je nod.
Nog even een paar daagjes geduld meid! Hoe moeilijk het ook is.. De HA geeft je niet zomaar een bloedtest.
Ik denk dat je jezelf even tot rust moet zien te brengen, hoe moeilijk dat ook is, meis! Volgens mij ben jij toch nog niet zo lang gestopt met de pil? En als je nu al zo onrustig bent en om een bloedtest vraagt.... Hoe moet dat dan als het nog maanden duurt voordat je zwanger wordt? Die kans zit er namelijk ook nog in! Houdt daar alsjeblieft rekening mee voordat je jezelf gek maakt. Dan is de teleurstelling alleen maar groter. Als je echt zwanger bent, maakt dat die paar dagen extra wachten ook niet uit. Je zit immers nog voor je NOD? Gewoon even wachten tot na je NOD en dan nogmaals testen. Als je dan zwanger bent, dan zouden de streepjes duidelijker zichtbaar moeten zijn. En dan nog... Na het stoppen van de pil hoef je niet direct regelmatig ongesteld te zijn. Voor hetzelfde geld heb je nu bijvoorbeeld een cyclus van 28 dagen waardoor het dus even langer duurt voordat je je NOD hebt. Veel succes met afwachten. Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zal voor je duimen voor een mooie en vooral duidelijke positieve test!
Ik snap volkomen wat je bedoeld.. Maar weet je waar het mij omgaat, dat k nu 3 dagen vage streepjes heb.. Dus niet 100% positief, maar ook geen negatief.. Dat maakt mij juist zo onzeker.. Als de vage streepjes niet verschenen, was ik nooit zo onzeker geweest.. Het zo geweldig zijn als ik nu zwanger zou zijn, maar als dat niet zo is, dan baal ik daar niet van hoor.. (ja misschien stiekem een beetje ) maar dan gaan we gewoon vrolijk verder...
hoe langer je zwanger bent hoe sterker de streepjes worden! gewoon over 2 dagen nog eens testen!!! HA geeft idd niet zomaar een bloedtest en al helemaal niet voor je nod! Ik heb gister met mijn ha gesproken omdat ik dacht een vmk te hebben gehad afgelopen maand maar dat vond hij niet nodig omdat mijn testen nega bleven...! Als je al eens 3 vage streepjes hebt gehad, ik hoop dat je de testen niet na 20 a 30 min hebt afgelezen maar gewoon na 5 min is de kans dus redelijk groot dat je zwanger bent! en 2 dagen wachten duurt erg lang als je wilt testen! geloof me ik weet er alles van maar denk eraan dat als je zwanger bent dat je dan nog 8 maand moet wachten op je beebje.....! haha Succes en heel hele voorzichtige felicitatie van mijn kant! Liefs