Tussen Innestelling & NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamsey, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Hebben jullie wel eens dagen dat je denkt, ja dit is het.. Of absoluut niet...??

Ik vind het wachten zo verschrikkelijk.

En ik moet nog 9 dagen hahaha!

Last van opgezette buik en krampen en dergelijke...
    :( ongesteldheid?

2. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook het gevoel dat mijn ongesteldheid eraan komt.
    Het zou me ook niet verbazen want buiten gespannen borsten voel ik niets.
    laten we toch onze vingers kruisen hé!x

3. fafa

fafa Niet meer actief

ieder pijntje en krampje en dingetje ga je enorm uitvergroten, zodat je de hele dag denkt.. zou het? zou het? zwaar vermoeiend inderdaad

4. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Inderdaad..!
    Ik denk misschien ben ik ook wel ziek aan het worden ofzo of misschien iets anders. Ik heb er geen kijk meer op.
    Bij mij 1 borst gevoelig, de andere niet. (Hoe dat kan weet ik ook niet, haha!)

5. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Ja dat is ook wel weer zo natuurlijk.
    Maar ik heb gewoon de hele dag krampen in mijn buik, zoals ik wel heb als ik ongesteld word.

6. fafa

fafa Niet meer actief

maar heb je dat dan altijd al 9 dagen van tevoren? Dat is niet tof. Want krampen kunnen natuurlijk ook wijzen op beginnende zwangerschap. Da's zo vervelend, veel verschijnselen lijken zo op elkaar.

7. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Nee normaal max 3 dagen van te voren. Dus ik denk mijn cyclus is van slag!

8. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Heel herkenbaar, bij elke misselijkheid, kramp of iets anders denken zou het zou het. En dan richting de NOD heel vaak naar wc om te checken of er hopelijk niks te zien is...en dan toch weer die teleurstelling als ergens op die NOD toch weer wat verschijnt.....:(

9. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Inderdaad... en als je dan wat bloed verliest.. 'hoeft' het ook nog niets te zijn.

vrouwelijk lichaam.............. :(

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Wij zijn nu zo`n 1,5 jaar bezig en heb in die tijd wel geleerd niet van elk pijntje en dingetje iets groots te maken. Alhoewel deze keer het wel wat anders aanvoelt. Heb vorige week dinsdag mijn eisprong gehad. Aankomende dinsdag is mijn NOD. Een paar dagen geleden begon ik te merken dat vooral de zijkant van mijn borsten erg gevoelig zijn. (heb normaal echt nooit last van mn borsten) en gister had ik tijdens het afvegen een klein beetje lichtbruin, maar is maar bij 1x plassen geweest. Als laatste heb ik wel regelmatig wat krampjes in mn onderbuik, niet pijnlijk maar aanwezig en voelt mijn onderbuik wat gespannen aan, net boven de schaamstreeks.

Ik heb er niet heel veel vertrouwen in omdat wij alleen maar 2 dagen voor mijn ei en 1 dag na mn ei hebben geklust, maar je weet maar nooit, he :)

11. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Ja als je al een tijd bezig bent dan ga je er niet (meer) zo snel vanuit dat die pijntjes wat zijn.
    Maar deze keer dus wel extra spannend dus! Als je nu symptomen hebt die je nog nooit eerder hebt gevoeld, dus zou het dus wat anders kunnen betekenen.
    En het zou wel kunnen toch..

Hoop roze voor jou deze maand! Het is je gegunt :D

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    thx Mamsey, we zullen het zien :)

Jij ook suc6

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb nu al erg last van mijn onderbuik (nog niet eens eisprong gehad!).. :(

Ik denk ook bij elk pijntje: wat is dat nu weer? Het lijkt ook elke keer weer wat nieuws! Vreselijk he, dat wachten!

14. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Ja ik vind dat wachten dus ook de ergste tijd van de hele cyclus. Je kan op dat moment ook niets veranderen. Na de ongesteldheid weer ff wat meer moed omdat de eisprong eraan zit te komen, maar als je dat hebt gehad is het alleen maar wachten en wachten.

en wachten....

en wachten....

en wachten...

15. valerie20

valerie20 Lid

7 mrt 2010
    31
    0
    0
    Hoi Hoi... Zit in hetzelfde schuitje...
    Overal van die pijntjes en denken of het nu raak kan zijn...

van net na men ei tot nu heb ik constant steekjes in men buik... en ik moet nog een week wachten om te testen... dus ik loop op van de zenuwen!

Ik duim voor iedereen!!

Gr. Valerie

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik heb ongeveer een week geleden ook pijn links in mijn lies gehad. Bovendien ging dit gepaard met steekjes/krampen in mijn onderbuik. Van de week in de avond straalde de onderbuikpijn uit naar mijn vagina..kon even niet meer zo goed lopen van de pijn..is dit normaal of herkenbaar voor jullie? Ik heb verder last van gevoelige tepels, haar dat sneller vet wordt en wat meer honger. Ik moet nog een paar dagen wachten voordat ik kan testen. Wat denken jullie?

17. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hallo

Ik heb alleen sinds een paar dagen wat doorzichtig slijmverlies. Verder niks geen lichamelijke klachten.
    Ik hoop van harte dat dinsdag de rode duivels weg blijven, maar ik vrees het ergste.:x
    Afwachten maar.

Groetjes anne

18. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Hey meid! Hoop dat je posi test hoor! Niet iedereen heeft last van lichamelijke dingen.

Hier inderdaad ook steken in onderbuik en dergelijke... Ook het idee dat mijn eisprong eerder is geweest dan bannertje aangeeft. Maar dat heb ik dus niet gecheckt ;)

En ik moet toch nog wel even wachten tot ik kan testen. Ze zeggen dat je met de kruidvat test wel eerder kan testen, maar als je dan niets ziet is het zo'n teleurstelling...

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    je kunt jezelf zo gek maken met symptomen...mijn klachten:

pijnlijke tepels en borsten
    opgeblazen gevoel/buik
    snel moe
    meer afscheiding

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wat vervelend dat julli al een tijdje bezig zijn!
    Maar als het nu anders voelt....! IK hoop het echt voor jullie!
    Ik zal heel hard duimen, laat je het weten als je meer weet?

Liefss,,

Deel Deze Pagina