Ik heb normaal een cycl van ong 28 d maar daar me eisprong nu later was vermoed ik een cyclus van 32 dagen. Nu had ik gisteren een heel klein beetje bruinverlies en vandaag weer niks meer. Ik moet nu dus nog een week wachten voor ik normaal ongesteld word... zou het kn dat dit innesteling is... had bij me vorige zwanger- schappen 2x een innestelingsbloeding... 't Worden weer spannende tijden 8)
Heel spannend !! Zou leuk zijn om zo het Nieuwe jaar te starten !!! Iedereen die nu ook zit af te tellen veel succes !! En moge januari een betere zwangerschapsmaand zijn dan december !! In deze maand halen we het dubbel en dik in hahaha !
Hoi Unreal, Je hoeft geen innestelingsbloed te hebben, je hoeft er zelfs helemaal niks van te voelen. Liefs, MissPuma
Hoi MissPuma, OK, bedankt voor je antwoord. Ik reken nergens op, maar hoop dat het dit keer raak is. Liefs Unreal
Ik had het vorige week ook, een paar dagen na mijn eisprong had ik echt een heel klein beetje bloed. Verder voel ik niks bijzonders, nog een paar daagjes wachten en dan weten we meer!
Dan zou het ook wel kunnen hé en innestelingsbloed hoeft zeker niet maar ik had het al 2x en leek op hetzelfde ... maar eerst zien hé en dan geloven
En ik blijf ook voor jullie duimen hoor !! En je hoeft niks te voelen hé MissPuma.. ik voelde ook nooit wat op die bloeding na .. en nu voel ik anders ook nog niks hoor...
Het kan zelfs zo zijn dat je de eerste maandjes niks voelt. Het kan allemaal dus vertrouw niet volledig op dat je niks voelt.