Om gek van te worden!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tallie, 29 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Hoi Hoi

    IK word af en toe echt gek van mn cyclus!!
    Ik ben sinds July gestopt met de pil dus mn lichaam moet
    nou toch wel onderhand ontpilt zijn. Ik had mn cyclus vorige maand
    precies op tijd en nu ben ik weer een week over tijd. Ik ben niet zwanger
    want we hebben helemaal niet op de juiste moment geklust dus ik ga er ook geen test tegen aan doen maar dit is toch niet normaal ik zit nu op dag 36. nou maar hopen dat ik het snel word want dit is ook niet leuk!!


    Groetjes Tallie
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wie weet ben je wel zwanger...maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je lichaam zo nog niet helemaal een constante cyclus heeft...misschien toch beter om ff te testen...?
    Dan ben je die onzekerheid in ieder geval kwijt...

    Groetjes MissPuma
     
  3. Niet meer actief

    het wil helemaal nietr zeggen dat je niet zwanger kunt zijn als je niet binnen je berekende eisprong hebt geklust
     
  4. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Hi Talli,

    Is je cyclus vaker zo lang? Anders zou ik als ik jou was toch een test doen, je weet nl nooit zeker wanneer je eisprong is.

    Ayla
     
  5. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    He Tallie,

    Ik ken het gevoel!! vet balen als je lichaam gewoon doet waar het zin in heeft. Ik ben ook in juli gestopt en mijn cyclus zit ook ergens tusen de 35 en 44 dagen..... :(

    Ik zeg altijd maar, dat het (nog) niet raak is is nog tot daar aan toe, maar dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent!!! :x is vet &%#% Iedere keer testen is ook niets. Gewoon een "normale cyclus" en 12 keer per jaar een kans op een wondertje...... toch... :(:

    Leanne

    P.S. niet de moed laten zakken hoor. wie weet is het toch raak!
     
  6. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Hoi Tallie,
    Misschien een tip voor je :)
    Waarom ga je geen ovulatietesten gebruiken, dan weet je tenminste wanneer je eisprong komt.
    Ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus dus we hebben ook alle maanden op de verkeerde dagen geklust. Maar ik ben vanaf December begonnen met ovulatietesten.En hij gaf het precies aan. Echt aan te raden :idea:
    Groetjes Moni
     
  7. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Dat lijkt me vrijwel onmogelijk we hebben alleen geklust na mn eisprong een paar dagen voor mn ongesteldheid. Het is gewoon heel vervelend ik dacht na vorige maand eindelijk weer een normale cyclus te hebben


    Groetjes Tallie
     
  8. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Hoe ver na je eisprong dan? Ik ben nl van mijn 2 zoons ook dmv klussen na de eisprong zwanger geraakt.
     
  9. Niet meer actief

    Je kunt ook gewoon afwachten als je dat zelf wilt. Alleen hou je die onzekerheid misschien.
     
  10. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    De eerste 2 cyclussen waren onregelmatig en daarna kwam het aardig op gang soms zat er misschien een dag of 2 tussen maar niet meer en zoals ik als zei vorige maand op tijd dus ja ik had nu ook wel verwacht dat het op tijd zou komen.
    En inderdaad ovulatietesten dat zal ook wel handig zijn want hier word je ook niet wijzer van.


    groetjes Tallie
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zou toch maar 's testen meis; misschien heb je wel een hele late eisprong????
     
  12. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Tja een testje geeft je wel meteen zekerheid....
    En mocht die negatief zijn en je naar de volgende ronde gaat, zou je ovulatietesten kunnen gaan gebruiken of gaan temperaturen.
    Dan krijg je toch meer zicht in je cyclus.
     
  13. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Heb nu ongeveer een cyclus van 30dagen en zei het net verkeerd maar zit nu op dag 35 dus ben 5 dagen overtijd. Ik heb het net uitgerekend met de calculator en ben maar uit gegaan van 35 dagen dan zijn dus mijn vruchtbare dagen rond de 14de en we hebben vanwege mijn vriend's zijn werk alleen maar geklust rond de 21ste (snik,snik) dus is het echt onmogelijk.
     
  14. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor......misschien toch maar testen over een paar dagen ;)
     
  15. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Haha :D :) Das waar maar ik moet mezelf natuurlijk niet voor de gek
    gaan houden. Ik verwacht morgen mn ongie als het er dan echt nog niet
    is dat word het waarschijnlijk wel een tessie!!


    Groetjes Tallie
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    That's the spirit ;)
     
  17. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    HOI!

    Ik ben in november gestopt met de pil en ben nu echt super over tijd en NIET zwanger! Ik heb al 3 testen gedaan!
    Ik zit nu ook echt te wachten tot ik weer ongesteld word!!!
    Die onzekerheid is idd irritant! Ik HAAT wachten! :evil:
    Ik weet dat het wel heel snel is om gelijk na de 1e keer zwanger te worden, maar toch hoop je het! En helemaal omdat ik niet ongesteld werd, maar helaas het is nog niet gelukt!
    Maar we blijven proberen!!!

    STERKTE!
     
  18. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ben je vaker zo laat? als je altijd erg regelmatig bent dan kun je ondanks de negatieve testen toch zwanger zijn hoor, zou maar even langs de ha gaan dan, mss krijg je een bloedtest, dan weet je het iig zeker.
     
  19. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Met de pil werd ik altijd op dezelfde dag ongesteld, maar daarvoor was ik ook best onregelmatig!
    Het schijnt dat het als je gestopt bent met de pil soms wel een maand of 5 kan duren voordat alles weer "normaal" is, maar 18 dagen is idd wel ERG lang!
    Ik zal het nog wel even afwachten, ben niet zo'n huisarts-fan, maar als het niet komt zal ik zeker langs gaan!

    BEDANKT voor je advies!
     
  20. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Want als je zeker weet dat je niet zwanger bent dan zijn er kruiden die je kunt innemen om de menstruatie op te wekken. Ik ben zelf na het stoppen met de pil gelijk regelmatig geworden, op de klok af 28 dagen, dus heb er zelf geen ervaring mee, dus sterkte verder en ik hoop dat jij een van de mazzelpikkies bent ;)
     

Deel Deze Pagina