nee dat zegt inderdaad niets. dat kan allemaal bij het ontpillen horen. ik begrijp dat het allemaal spannend is en dat je graag wilt. maar hierdoor kun je ook je eigen mentruatie tegenhouden. al hoop ik gewoon voor je dat je zwanger bent. misschien bij de HA een bloedtest laten doen. dan weet je waar je aan toe bent.
Ik denk dat iedereen zijn lichaam wel kent. Ik wil niet zeggen dat ik zwanger ben maar dit heb ik nog nooit gehad! Ik moet nog testen, dat heb ik nog niet gedaan na die bloeding! Ik zit ook te denken wanneer ik dat kan doen! idee?
ik zou er gewoon een test tegenaan gooien als ik jou was. en tuurlijk iedereen kent zijn lichaam het beste. ik ook.. maar betreft zwanger worden heeft mijn lichaam mij heeeeel vaak voor de gek gehad. ben je voordat je nu met de pil bent gestopt ook al eens van de pil afgeweest? en hoe was je cyclus toen? ontpillen kan namelijk ook zwangerschaps symptomen geven.
@hvk Ik heb sinds vandaag een beetje "waterig" bloedverlies. Ik temperatuur, dus weet dat dit dag 9 na mn eisprong is. Ik heb er ook krampjes bij en het voelt anders dan anders.. nog nooit gehad! Nu las ik net op een ander forum dat 2 meiden precies hetzelfde hadden als ik nu heb en nu beide zwanger zijn. Spannend he! Heb jij dit ook nog nooit gehad? Wanneer kun je testen? Hoelang ben jij al "bezig"? Ik zit alweer in ronde 10. Normaal heb ik last van gevoelige/pijnlijke tepels, maar nu niet.. nu is het gevoelig aan de onderkant en zijkanten.
@memyself, Ik heb ook andere Forums het een en ander gelezen en veel verhalen lijken wel op die van mij! Maandag kan ik testen! Ik ben benieuwd! Ik ben nu bij ronde 4. Zo heb ik mij nog nooit gevoeld. Hoe ik mij nu voel.. Heel spannend ik hoop voor je dat het raak is!
huh jij zat toch maar in ronde 1? je hebt toch nog geen mensruatie gehad nadat je met de pil bent gestopt?
Hhahah je hebt gelijk, sorry er stond iemand tegen mij te praten!! Zij ze tegen mij op dat moment vier!! even in de war! ja Ronde 1 ben ik nog maar, die ronde duurt wel alleen al 92 dagen! Dankje wel shenoby
lieve hvk ontpillen kan soms wel 6 maanden of een jaar duren hoor je bent erg enthousiast ben een beetje bang dat je zwaar teleurgesteld word sorry meis ik hoop het echt voor je maar prober wel realistisch te blijven
ok kon je leeftijd nergens vinden,want aan sommige schrijfwijze leuk je heeeel jong.vandaar dat ik het vroeg want als je iets leest is het soms moeilijk om daar iets uit op te maken.
Ja sorry, ik lees sommige dingen ook niet terug voordat ik dat plaats! Dat doe ik vanaf nu af aan wel! Anders snappen jullie er niks meer van