Mijn eerste cyclus duurde 24 dagen, daarna ben ik Etos zwanger worden gaan slikken en duurde de laatste cyclus 62 dagen!! Ik denk dat het ook door deze pilletjes komt.. Nu zit ik op dag 26, maar heb echt geen idee wanneer ik weer een testje kan gaan doen.. Kan iemand hier mij misschien mee helpen?
Hoi Vlinder, Ik zou het over een paar dagen proberen. Als je de 2v5 koop van kv vind ik het een poging waard om te testen. Hou ons op de hoogte! x shygirl
Wat vervelend zeg. Heb je er al eens over gedacht om te stoppen met die pillen??? Ik heb al wel vaker verhalen gehoord van meiden die er een langere cyclus door kregen (ook veel goede verhalen hoor!). Misschien is dit bij jou ook wel het geval....
Hee dat is toevallig daar had ik nog niet bij nagedacht. Ik slikte eerst evasin alleen foliumzuur: toen had ik 28 dagen cyclus en toen overgestapt naar centrum materna en toen ineens 32 dagen... zou het door die pillen komen?
Ik heb het wellens vaker gehoord, die dames deden de pillen de deur uit en waren weer terug op hen oude cylcus. Misschien toch de moeite waard om uit te proberen....