hoi dames, kreeg net heel veel buikpijn onderin mn buik.. pfff ben toen maar naar de wc gegaan om te ****** maar me buikpijn was nog niet weg.. moest gelijk daarachterna weer maar toen was ik aan de diaree.. sorry hoor en heb er ook bij geplast.. maar dan in boogjes weetjewel of er inene heel veel uit kwam en dan weer niet.. straks heb ik het eruit geplast..misschien kan dat wel niet want verlies geen bloed ofzo.. en ik haal gelijk t ergste erbij moet ik niet doen weet ik. maar is dit erg wat ik net had.. het deed echt zo'n pijn of ik ongesteld moest worden maar ja gelukkig zat er "iets"in de weg.hoop ik dan.
Hey Fayy! Ik las je berichtje net, ik kan mij wel voorstellen dat je je zorgen maakt, maar dat hoeft niet. Je baarmoeder is aan het groeien, vandaar dat je last van je buik hebt. Ik heb zelf geen ervaring ermee, maar lees er ontzettend veel over. Maar verder alles goed met je? Liefs,
he meis! ja verder is alles goed.. maar had er ook diaree bij..hoort dat er dan ook bij? en moest plassen en dat stroomde dr uit haha ik denk gelijk het ergste, ik ga maandag de verloskundige bellen.. miss had ik dat al moeten doen maar wist niet welke ik moest nemen omdat ik verhuisd ben en niet zo dichtbij ook ben iets van 150 km verderop gaan wonen, en het bevalt hoor hoe is het daar!! in ronde 2 zie ik.. nou ik duim voor je! ik heb overigens nog geen sympt. ja soms last van me borsten als ik er aan zit.. doe ik vaak expres om te voelen ofze nog gevoelig zijn en soms in bed datk bijna moet overgeven maar dat dan niet gebeurt en dan wordk wakker en dan is alles weg. en gister een lange steek in me buik en soms een klein steekje hier en daar.. maar verder echt niets! heb wel gehad dat me darmen rommelde maar dat nu ook niet meer.. heb niets denk dat ik van geluk mag spreken maar drm ben ik nu wel onzeker maar snel bellen maandag liefs
Zwanger zijn kan een opdonder aan je lichaam geven, het reageert anders dan normaal en je zou ook meer symptonen krijgen zoals misselijkheid, dat begint bij week 6 en 7 dacht ik. En steken en buikklachten, maar da valt bij jou wel mee toch? En je bent verhuist las ik, hoe bevalt jullie nieuwe stekkie? Wen je er een beetje aan? We zijn inderdaad bezig met ronde nr 2, we hebben sinds de vruichtbare periode (dus vorige week) elke dag geklust. Vandaag voelde het alsof er een eisprong aan kwam, erg last van mijn onderbuik en onderrug, terwijl ik mijn ei 10 juni moest hebben, heb met cb digital getest op 8 en 9 juni vorige week allebei positief en dan zou ik op 10 juni mijn ei hebben gehad. Maar het lijkt wel of ik nu mijn ei heb, nou ga toch weer voor de zekerheid klussen haha Ik had vanacht wel gedroomd dat ik een positieve zwangerschap test had! Liefs,
ben alleen maar een paar keer misselijk geweest voor ik ging slapen dus al in bed lag en dat ik dan dacht ojeej ik ga zo overgeven.. maar neehoor dan val ik inslaap en de volgende dag is het weg.. voor de rest heb ik geen klachten hoor! ja me borsten soms maar lang niet iedere keer en heb tijden gehad dat me darmen rommelde maar ja . gister toen ik dat berichtje tikte ^ was ik dus gezellig bij me zus en daarna zijn we met de auto naar mn moeder geweest dat is er maar 10 minuutjes vandaan maar al die 10 minuten had ik steken in me onderbuik boven me *** echt niet fijn moest zowat overgeven en kon haast wel huilen dat was echt niet fijn..meestal alsk dan toch zoits heb is het " prik" en dan over maar dit duurde echt lang. toen was ik eindelijk bij me moeder en gelijk weer aan de diaree :S dit x heel weinig gelukkig en daarna obstipatie direct weer en toen ben ik gaan slapen en snachts wakker geworden van wat steekjes in me onderbuik boven me *** en verder niets meer die steekjes vindk ook niet erg hoor als het maar wat goeds te betekenen heeft! ahaa! jullie hebben de kansen dus goed benut vind het knap dat meiden hun eisprong aan kunnen voelen/zien komen ik kan dat dus niet en als ik wat gemerkt heb is het altijd achteraf indd gewoon voor de zekerheid klussen want je eisprong kan ook eerder/later plaatsvinden! dat had ik dus ookg edroomd voorik positief testte en heb laatst ook gdroomd datk was bevallen van een meisje xD oo oo oo oo . had ik vorig jaar een keer was ik bevallen van een meisje (ja ook een meisje) en toen ben ik naar me werk gegaan kwam ik thuis was ze al wat groter en steeds alsk wegging groeide ze.. pff dat wil ik niet hoor!!! Liefs
pff me liezen pff en die steekjes weer! noujahoop dat het de groei van me baarmoeder is.. k maak me zo druk he. miss dat ik eindelijk kwalen krijg..maar dan wens ik nu dat ik ze nu nietmeer heb!! haha
hee dames, ben net bij de dokter geweest voor me oren, hoor namelijk niet zo best! vrijdag erheen en dan kan ik weer mooi horen! heb het gelijk over de zwangerschap gehad en zij heeft even voor mij uitgerekend en zij komt uit op 12 a 13 weken ( weet ni meer precies) en uitgerekende datum 25-12-2010 dus ik er tussendoor met me mond.. " ja mijn cyclus is wel onregelmatig zelf denk ik 8 weekjes " ze zei dat dat ook heel goed zou kunnen maar omdat ik dus onregelmatig ben ik beter nu kan bellen omdat als je met 16 weken pas een echo krijgt ze meestal niet kunnen zien hoeveel weken je bent ofzo.. ik vatte dat even niet! maargoed heb me vriend even gebelt die is te werk.. maar die belt zo even voor mij naar de verloskundige want met mij is een telefoongesprek niet eens haalbaar, stomme oren hoe gaat het hier? liefs