Ik heb echt tussen de 8 weken en 14 weken veel last gehad van vermoeidheid. Kon echt ieder moment van de dag in slaap vallen en nooit het idee hebben dat ik bijgeslapen was.
Begon bij 4 weken en eindigde.... bij m'n bevalling Probeer zoveel mogelijk rust te nemen; das het enige advies dat ik je kan geven. Oh, en Floradix!! Zelfs als je Hb prima is enz kan het toch nog helpen je weerstand en energie op peil te houden.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik heel moe was tijdens de zwangerschap van onze dochter. Ik was een en al energie hahaha
Hier ook ontzettend moe. Ik kijk er naar uit om weer eens het einde van mijn series te zien zonder in slaap te vallen. Ik val namelijk elke avond op de bank in slaap.
Ow herkenbaar hoor/ Bij mijn dochter helemaal geen last van gehad en nu...pffffff ben af en toe niet vooruit te branden. Hopelijk is het over paar weekjes over.
He dames, Dan ben ik gelukkig niet de enige. Ik voel me zo energieloos en dan met een kleintje al rondlopen is helemaal vermoeiend. Bedankt voor de reacties.
ik ben doodversleten Had ik met de eerste tot 14 weken. Is niet altijd handig met een knulletje van 16 maanden rondlopend... Gelukkig is manlief een engeltje voor me.