Ik wil me zelf niet gek maken, maar kan misschien iemand uitleggen wat je voelt indien je de innesteling voelt? Ik heb namelijk lichte menstuatie krampjes en hoef pas volgende week ongesteld te worden. Nu heb ik het bij mijn eerste zwengerschap niet gevoeld, althans niet bewust omdat ik toen een hele onregelmatige cyclus had. Nu is deze wel regelmatig, dus het viel me op dat ik deze krampjes nu heb. Ik hoop dat iemand een beschrijving kan geven... Groetjes
ik vraag me hetzelfde af...hoef pas over 12 dagen ongi te worden, maar heb al een paar dagen erge steekjes bij mn bmm en gisteren zo pijnlijk dat het net leek of er iets heel strak omheen getrokken werd....was volgens mij niet mn ei, want die had ik eerder gehad
Ja, de eerste keer had ik een trekkerig gevoel in mijn buik, een beetje spierpijnachtig, maar dan zwakker. En licht in mijn hoofd, maar ik denk dat het voor iedereen anders is. Ik zit trouwens in hetzelfde schuitje als jij: over 7 dagen kan ik testen (evt. tweede kindje). Moeilijk hoor, zo lang wachten..... vooral omdat ik dat trekkerige gevoel weer heb, maag van streek (maagzuur, heb ik anders nooit, had ik alleen bij de eerste zwangerschap wel in de 1e maand) en een beetje last van mijn borsten. Had ik bij de eerste ook trouwens. Hard hopen en er over 7 dagen weer een testje tegenaan gooien.... sterkte!!
maagzuur heb ik er inderdaad ook bij...ook misselijk en afgelopen week 's-morgens over moeten geven ik kan over ongeveer 12 dagen testen
Hey zonnebeertje!! Ik zie dat je al zwanger bent!! Kei leuk! Gefeliciteerd! Je heb ook even op de topic wie is er nog meer gestopt met de pil in aug gezeten vandaar dat ik je herken! Mijn eerste cyclus was ook 36 dagen en vandaag preices 36 dagen maar nog geen ongi heb wel 2 weken bruinig en roze slijm verlies gehad en vanaf vrijdag niet meer, alleen wat wit verlies en verder niks meer.... Dus blijft wachten...
Als je pas over 12 dagen kan testen dan is De evt innesteling nog niet geweest. Die is tussen 6 en 9 dagen na de eisprong. Ik voel vandaag de hele tijd n raar gevoel laag in m'n buik. Weet niet meer wat ik bij m'n zoontje voelde.. Zou k op moeten zoeken. Maar voel nu n soort steekjes. Krampen heb k nooit, ook niet voor of tijdens m'n menstruatie..
Ik heb ook al anderhalve week na mijn eisprong krampen in mijn buik. Dacht zelf ongeveer 9 dagen na mijn ei erge pijn te hebben gehad. Maar helaas voel ik verder nog niets.....Geen pijn in de borsten of misselijk of minder zin in eten. Wel hoofdpijn en volgens mij een beginnende schimmelinfectie :x Maar zou je dan altijd pijn in de borsten krijgen als je zwanger bent?
Kiss nee zeker niet!!! Ik had ALTIJD pijn in m'n borsten voor ongi en toen ik zwanger was juist niet!!! Normaal hb ik ook gelijk n m'n ei hoofdpijn tot 2 dagen na ongi en nu niet...vaaaag
Dat witte heb ik nu ook 3 dagen heel erg.... Is dat wat? Heb nog steeds geen posi ovu:x Alleen heel vaag roze streepje, en nu al dag 20....
Oh ja en volgens de calculator had ik gister innesteldag Had 1 harde steek 's ochtends, gister dus en opgeblazen buik de hele dag
Hey bientje, hoe is het nu met je? Voor mij nog een paar dagen wachten en dan maar weer testen..... De symptomen gaan in ieder geval niet over, maar ja, misschien is het ook omdat ik zo hard hoop dat het nu gelukt is...
hoi allemaal, Ik heb op de dag dat mijn innesteling behoort te zijn de hele dag last van hoofdpijn gehad, spierpijn in mijn bovenbenen, last van mijn onderrug, buikkrampen en licht in mijn hoofd. De dag erna wa het weg en heb nu af en toe alleen nog steekjes in mijn buik en zij. Zou ik zwanger zijn?
Hey Tanya, Hier nog een beetje hetzelfde. Overdag gaat het wel, maar zodra ik ontspannen thuis zit begint het weer. Het niet echt pijn, maar een vervelend gevoel. Heb ook het idee dat mijn borsten iets gevoeliger zijn, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik ongesteld moet worden. Het gekke is dat ik me anders voel, heel rustig (dit had ik ook bij mijn eerste, ik kon de hele wereld aan en niets raakte me, ik was niet gevoelloos, maar reageerde wel heel rustig op alles om me heen). Ik wil me niet gek maken, want je zal zien dat ik gewoon ongesteld wordt met een paar dagen. Toch is ergens iets wat zegt dat het toch wel eens raak zou kunnen zijn....(misschien hoop ik te veel...hihi) Hoe gaat het bij de andere dames? Gr. Sabine
Hier nog steeds met vlagen krampjes bij mn bmm...veel last van rommelende darmen en ontzettend veel afscheiding...ik heb dus geen idee...volgens mn schatje is het raak...IK HOOP HET Maar wat duren de dagen tot ik kan testen of ongi moet worden laaaaaaaaang :x
Ha meiden, Heeft iemand ook ervaring met steekjes vanaf eisprong. Het zit echt helemaal onderin mijn buik zeg maar. Het zijn niet echt heftige steekjes maar voel mijn buik wel. Ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft of mij misschien iets meer duidelijkheid kan geven. Groetjes!
ik heb dat ook vanaf mn eisprong...en daarbij de klachten die ik hier eerder schreef maar zal toch echt nog minimaal 8 dagen moeten wachten voordat ik antwoord heb op mn vraag
Hoi meiden! Nou ik herken heel veel in jullie verhalen. Ik heb ook van die steekjes onderin na de eisprong. Dat heb ik elke maand wel, maar deze keer voelt het toch anders! Een soort spierpijn gevoel. Ik heb volgende week mijn nod, dus we lopen allemaal zo'n beetje gelijk op. Succes met wachten! Groetjes Sallie