hallo dames wie heeft hier ervaring mee en hoe lang kan het licht bruin of roze duren? ik moet de 20 mijn nod krijgen maar verlies al 3 en een halve dag licht bruin en soms roze slijm. ik denk dat mijn menstruatie er aan staat te komen maar het kan net zo goed innesteling zijn! maar duurd dat er niet te lang voor? bij mijn andere 2 kids niet gehad namelijk
ik volg hier even mee, kben wel benieuwd. Kheb ook al enkele dagen last van licht bruinverlies met soms lichtroze sliertje bloed precies.. tkan bij mij ook beide kanten op, heb ook de 20 NOD (als ik regelmatige cyclus heb natuurlijk)
hier toevallig ook 20e nod (ongeveer) en ook eergister wat bruinslijm verloren.. heb al gezocht naar andere verklaringen, maar kan t niet vinden.. een innesteling durf ik niet zo goed op te hopen, maar ik lees mee
Hier nog één met bruinverlies. Bij mij is het altijd een teken dat mijn ongi eraan zit te komen. Dus de moed zakt me dan altijd al in mijn schoenen. Ik vraag me af of een innestelingsbloeding nu echt veel voorkomt. Dus dames die dit gehad hebben laat het ons even weten. En waar in de cyclus het begon? Groetjes
Ik had op dag 14, 15 en 16 (eisprong neem ik maar ff aan) wat bruin/roze verlies.. en nu weer op dag 20 weer wat bruinverlies..1x met afvegen..
nou idd.. als nu 2 of 3 dagen voor nod zo was hier dan kon ik nog zeggen dat t t begin was van mijn menstruatie.. al breekt t hier altijd meteen door.. maar ik zit met een cyclus van 28 dagen een wk voor mijn nod.. en normaal heb ik een cyclus van 30 dagen.. dus hier echt veel te vroeg voor een beginnende ongi.. dat kon ik meteen uitsluiten..
Hoi meisjes, Ik heb vaak 2/3 dagen voor mijn ongesteldheid last van bruinverlies en dat betekent voor mij dan inderdaad ook een ongesteldheid. Een paar rondes geleden had ik precies 7 dagen na mijn ei een klein beetje roze-verlies. Dit hield 3 dagen aan (elke dag een heeeel klein beetje) en werd steeds minder. Omdat ik toen paar dagen later ook een licht positieve test heb gehad, vermoed ik dat dit een innestelingsbloedinkje is geweest. Helaas ben ik toen toch een week later ongesteld geworden. Misschien hebben jullie er iets aan! Overigens hoeft een innestelingsbloeding helemaal niet voor te komen als je zwanger blijkt, dus pin er niet op vast dat dat moet ofzo Succes!
Ik had op de dag van de innesteling een klein veegje roze op mijn toiletpapiertje. Dat was het... Heb verder niets gevoeld.
gelukkig sinds vanmiddag geen bruin of roze verloren meer, ik heb pas de 2ste mijn nod dus ik heb nog goede hoop. het was over die 4 dagen ook maar met slijm mee berekend een druppel of 8 (sorry voor de details maar mischien kunnen jullie dan een beetje vergelijken)
Hallo allemaal, Ik heb de 20e mijn NOD en nu 3 dagen last van mijn buik, net met afvegen had ik wat rood/roze op mijn wc papiertje. Ik schrok ervan... Ik word eigelijk nooit eerder ongesteld, zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Heb vanmorgen ook een paar uur beroerd op de bank gelegen. Hoor graag wat van jullie!
ja dat kan wel denk ik!!! dan hoop ik het voor ons bijde maar aangezien ik nu helemaal niks meer verlies!!! laat ff weten! aangezien ik ook de 20 mijn nod hebt kunnen we samen testen als we dan nog niet ongesteld zijn!
Nou ben benieuwd dan... Ik heb na gisteren ook niks meer verloren maar voel me nog wel beroerd en raar gevoel in mijn borsten. Hoop zo dat het raak is.... Tijdens de andere 13 rondes heb ik ook vaak het idee gehad zwanger te zijn en 1 x is dat ook zo geweest maar nu blijft de misselijkheid en rare gevoel in buik en bosten al een aantal dagen aanhouden dus wie weet.... Ik duim voor ons!!!! Groetjes