Hoi meiden, Ik heb ff jullie hulp nodig (zie album). Dit is een striptest hier van de site, kun je daar een ingedroogd lijntje op krijgen of niet? Ik zie toch echt een streepje jullie niet? De streep kwam pas na een kwartier maar toch... Alvast bedankt voor het kijken! Groetjes, Sandra
hoi sandra als ik de foto groter zet en goed kijk zie ik ook een heel licht streepje meis succes poeipoei(monique)
Tja lastig........ Ik zit zelf ook met zo'n vage test. Als je lijntje een beetje paars kleur heeft is het volgens mij positief en anders niet. Na 15 minuten mag je hetniet meer aflezen. Je kan via de webwinkel iemand (Lenny) van matcare mailen en haar vragen. Succes meid.
Ik zie ook een vaag streepje hoor. Succes! Is toch altijd lastig zo'n stest. Ik zou er nog ééntje doen. Gr Droom
volgens mij is datgeen indroog lijntje hoor, die van mij was veeeeeeell vager en ik was toen wel zwanger. hoop het voor je , maar als ik er zo een had was ik denk ik super blij. bij mij blijft de matcare gewoon wit ook na een uur en ook na een dag. en heb vandaag mijn nod. groetjes peggy
Zie ook een streepje maar zit toch een beetje met dat kwartier...mmm spannend! nog een test doen en laat het ons even weten he...we duimen voor je' liefs Lydia
Lieve meiden, Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb hier nog een test liggen van het eigen merk van onze drogist, dus die doe ik morgenvroeg (als het nog nodig is natuurlijk, als er nog geen duiveltjes zijn). Groetjes, Sandra
Zie ook een streepje en bij deze test mag je de resultaten aflezen binnen 30 minuten! Spannend morgen nog een keer testen!
Ik zie ook een streep en een streep = een streep. Maar doe voor de zekerheid nog een test. Ik hoop dat je snel mag aansluiten bij de september mama's groetjes
Ik hoop het ook maart! Ik wacht wel nog ff met nog een x testen... Heb echt het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden, herkent iemand dat? (die nu zwanger is natuurlijk hihi)
Hoi hoi, Ook ik zie een tweede streepje. Succes morgen met testen en ik duim voor je. Liefs, Bibu ! P.S. Het gevoel ongesteld te worden kan ook heel goed bij zwanger zijn passen, spannend !
Had eergister ook een streepje na 20 minuten, bij mij toch een indroog streepje.. ben weer ongesteld geworden.
Ik zie idd ook een streepje. Heb je binnen de tijd die ervoor staat afgelezen? Zou morgenochtend nog eens testen en echt binnen de tijd aflezen. Zie je nix dan gelijk weggooien! (Zo heb ik mijn 1e 2 tests ook gedaan anders maak je jezelf alleen maar gek als je na een tijdje wel 'iets' ziet)
Hoi Natasja, Wat KL*TE zeg, zeker na zo`n "stom" tweede streepje. Ik wil je met deze mail een heeeeele dikke en lieve knuffel sturen en heel veel geluk voor jullie in deze nieuwe ronde. Liefs, Bibu !
hihhihi ja maar ik wist dat die niet telde he... ik had hem gelijk moeten weggooien, maar vergat het weer met aankleden enzo. Heb geen moment gedacht dat ik wel zwanger was. maar wel lief van je hoor!
Natasja, wat balen zeg, dikke knuffel voor jou! Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld word dan valt het altijd mee als het niet zo is he...