innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jinky, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Mijn ha heeft me afgeraden om te sporten de komende weken.
    Het vruchtje moet zich nog goed innestelen en bepaalde bewegingen kunnen dat dan volgens hem bemoeilijken.
    Het is natuurlijk altijd kijken in een glazen bol maar ik neem dan ook liever geen risico's. Gewoon wandelen, fietsen, zwemmen mag bvb. wel.

groetjes, Vicky

2. nadia1981dunja

nadia1981dunja Niet meer actief

Jinky spannend meid!

Ik duim voor je! Laat je wat weten?

Groetjes Nadia

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik ben net ongesteld geworden :cry:
    Ik was er wel bang voor, maar had goede hoop.
    Het mocht voor mij deze maand niet lukken.
    Ik hoop voor jullie allemaal wel.

liefs Jinky

Op naar ronde 6

4. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Jammer Jinky, hopelijk volgende maand beter nieuws.

En wat dat sporten betreft..... dan was dat proeflesje paardrijden zeker ook geen goed idee. Maar misschien is mijn ei nu juist op de goede plaats gehobbeld :) , je weet het niet........

Wanneer is de eventuele innesteling eigenlijk ? Zo'n vijf à zes dagen na je eisprong ?

Groetels,
    Kenja

5. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Kenja, zo'n soort vraag had ik dus ook. Ik heb hem aan de vk hier op het forum gesteld. Als ik antwoord terug heb laat ik het wel weten.

6. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Hartje1, ik hoor het antwoord graag van je.

Ik probeer namelijk om me niet teveel met zwanger worden bezig te houden en de normale dingen te doen. Maar mijn NOD was eigenlijk 11 december. Vorige week woensdag heb ik een fanatiek potje squash gespeeld en prompt had ik 's avonds een klein beetje krampen in de buik, last van mijn rug en zo en de volgende dag dus ook een bloeding. Ben er maar vanuit gegaan dat mijn ongi gewoon 4 dagen eerder was. Maar stel dat het dat niet was ? Heb ik het dan deze maand voor mezelf "verpest" ?.

Het houdt me dus toch bezig, vooral omdat ik maar 1 dag "ongesteld" ben geweest en dat is natuurlijk wel erg kort.

Heb de 10e voor de zekerheid een test gedaan en die gaf natuurlijk negatief aan, maar eigenlijk was dat dus ook een dag voor mijn NOD en dus te vroeg. Ga er nu in ieder geval maar vanuit dat ik niet zwanger ben.

Wil wel graag voor de komende maand weten wanneer en hoelang je het beste niet te fanatiek kunt sporten in verband met de innesteling.

Groeten,
    Kenja

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Kenja,
    Tot nu toe nog geen antwoord gekregen, heb er even wat bijgeschreven, dus ik sta nu weer bovenaan, misschien helpt het wel.
    Je hoort het nog wel.
    groetjes Hartje1

8. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Kenja, ik heb je een pb gestuurd, met het antwoord van de vk!
    Valt dus allemaal wel mee, je hoeft je geen zorgen te maken!

Deel Deze Pagina