Soort van vreemde buikpijn (rond/op) eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Starlady, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Nooit eerder gehad, kan t me niet herinneren,

Maar gisteren had ik een vreemd soort buikpijn in onderbuik.

Tja pijn is een verkeerd woord, kan t niet anders uitleggen.

Wat kan dat zijn, kan dat met eisprong te maken hebben of kom ik nu heel dom over?

2. mlis

mlis Niet meer actief

hoi starlady,

ik heb ook al een paar dagen een vreemd soort buikpijn, ik denk dat dit met me eisprong te maken heeft..ik weet niet precies wanneer de mijne is, ik gebruik geen ovutesten en heb onregelmatige cyclus..maandag had ik dik taai slijm dus vermoedelijk snel een eisprong..ik heb last van soort krampjes in mijn buik zowel links als rechts en soms steekjes in mijn zij rechts..
    heb jij daar ook last van?

dom overkomen doe je zeker niet hoor..:)

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt inderdaad last van je buik hebben vlak voor, tijdens of vlak na de eisprong. In je eierstok groeit een eiblaasje wat ongeveer 2-2,5 cm groot wordt en vervolgens knapt. Dit kan een drukkend kramperig gevoel geven, of steken ter hoogte van je eierstok. Dit duurt vaak een paar uren of maximaal een dag en dan trekt het weer weg.

4. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    @ MLIS:
    Weet ook niet precies wanneer de mijne is, heb 4 november mijn 3e menstruatie gehad na t stoppen met de pil. Houd 28 dagen aan, want ben het altijd stipt, ook voor dat ik de pil gebruiken ging. Gebruik hier ook geen ovu testen. De zw.schap testen kosten ook al genoeg hihihi… en wil er na mijn ervaringen ook niet teveel bezig zijn met zwanger raken en dat zou ik wel doen als ik die ovu testen gebruiken zou…

Onbewust heb ik wel dat slijmverlies wat in de gaten gehouden… van krampjes heb ik geen last, wel van steekjes merendeels links en soms rechts.

5. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    @ Jippie:

Je uitleg komt wel overeen, had er gisteren last van nu niet (veel)meer... hier en daar een steekje, maar mss voel ik wel gewoon alles op dit moment. :)

6. mlis

mlis Niet meer actief

ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn en het gebeurd als het de juiste tijd ervoor is vandaar gewoon zonder testen..anders voel je je verplicht om te gaan klussen dat vind ik niet zo fijn..onbewust denk je wel van me ei komt binnenkort maar het gaat nu gewoon zonder verplichting dat maakt het ook wel weer leuk.. :)
    ik voel ook hier en daar wat maar dat kan ook zijn omdat ik graag wat wil voelen.. hihihi
    ik heb ook soms een raar gevoel net boven me lies rechts..steekjes/drukkend gevoel kan het niet zo goed beschrijven..
    mijn laatste menstruatie was 6 nov na 8 dagen overtijd geweest te zijn maar zo kort dat ik er geen touw meer aan kan vast knopen.. in het begin dat ik gestopt was met de pil was ik ook 2 keer op tijd en toen werd het al meer onregelmatig dus ik denk dat ik me daar maar niet meer aan ga vasthouden..ik zie wel wanneer het komt maar nog liever " dat het niet komt" :D;)
    wanneer zou je mogen testen?

groetjes

7. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    2 december is mn NOD (als t goed is...)

8. mlis

mlis Niet meer actief

ik weet niet wanneer ik zou kunnen testen..ik weet niet hoeveel dagen mijn cyclus is..ik ga maar denk rond 3 dec testen..

9. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    2 dec is mijn NOD (denk ik), maar of ik kan wachten tot 2 december, denk t niet...

Heb geen testen in huis ook om deze reden, anders test ik te vroeg en krijg ik een negatieve uitslag terwijl t mss positief is maar gewoon nog te vroeg. Hihih snap je t nog...

Deel Deze Pagina