uitblijvende menstruatie..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jipje, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hallo,

Heb op het forum wel soortgelijke berichtjes gelezen, maar toch niet helemaal hetzelfde, dus dacht ik maak ff een nieuw berichtje ;)
    Ik ben nu 3 dagen overtijd en heb al zeker 4 dagen last van menstruatiekrampen, nu was ik er vannacht wakker van geworden, maar ben dus nog niet ongesteld.
    Zelfs geen spoortje ervan, want ik heb nog steeds witte afscheiding..
    Dit is trouwens mijn 1ste ronde, zou dus goed kunnen dat ik gewoon nog last heb van het stoppen van de pil, maar vind het een beetje raar dat ik die krampen heb, maar gewoon geen 1 spoortje van een menstruatie.
    Hebben er meer last gehad van dit??

o heb trouwens wel een eisprong gehad op dag 11 van mijn cyclus (heb met ovu testen gewerkt)

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heb je je al aan een zwtest gewaagd?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja dat is ook mijn eerste vraag, heb je al een zwtest gedaan?

Hoewel ik ook zelf steeds terugkomende menstruatiekrampen had en pas twee weken later echt ongesteld werd. Dat was afgelopen zaterdag...

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    nee heb nog geen test gedaan, omdat ik dacht dat ik gewoon ongesteld moest worden vanwege die krampen, maar ik zal vandaag eens om een test gaan en morgen een test doen!!
    dan weet ik iig al wat meer..

5. ikhouvanjou

ikhouvanjou Actief lid

15 feb 2011
    144
    0
    0
    jaa als ik jou was zou ik lekker gaan testen
    hopelijk komt er iets positiefs uit !

deze maand is ook mijn 1e ronde, en kan over 4 dagen testen
    ik zondag,maandag,en gister last van die krampen maar vandaag nergens meer last van
    hopelijk betekend het iets goeds

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij mij resulteerde ongikrampen in een positieve test 1 dag na NOD...

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik laat het morgen weten of ik zwanger ben, hoop natuurlijk van wel!!
    Ikhouvanjou, hopen dat je niet ongesteld word maar dat je zwanger ben!!
    Laat je binnenkort ook nog iets weten??

8. Within

Within Niet meer actief

Ongikrampen lijken heel erg op krampen die van een zwangerschap kunnen komen, dus alleen met een test weet je het!

9. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    krampen kunnen overal van komen van zwangerschap, ongi en weet ik veel wat nog meer. Ik heb ze ook veel en zie mijn banner nog steeds niet zwanger alleen giga onregelmatige en langdurige cyclussen. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou door de zwangerschap komt hooor.

10. roosje30

roosje30 Lid

1 feb 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    :$ 105!, dat lijkt me vreselijk zeg!! Dat je zo lang moet wachten.
    Ik had 2x 30/31, nu zit ik al op 54... maar nog geen posi test dus het blijft afwachten! En dit vind ik al zo lang duren :x

11. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu ook in mn eerste ronde en ben 3 dagen geleden denk ik soort van ongi geworden, maar heb 3 dagen alleen maar bruine afscheiding en normaal heb ik dat voordat ik ongi moet worden maar begrijp er helemaal niks van heb geen spoortje rood bloed gezien...vind dit zo frustrerend! Heeft iemand hier ook last van na het stoppen van de pil?

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik had alleen bruinverlies de dag voor m'n ongi na het stoppen met de pil. Daarna gewoon ongi geworden, wel wat feller als toen ik de pil nog slikte...

13. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    #13 Visje1403, 23 feb 2011
    Laatst bewerkt: 23 feb 2011
    Daar hoopte ik dus ook op..na al die verhalen dat sommige meiden gewoon maanden moeten wachten tot hun cyclus weer op orde is..pfff ik moet er niet aan denken..maar ik zou nu toch niet zwanger kunnen zijn??

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Is dit nu het begin van je eerste cyclus na de pilstop of heb je na de pilstop al onttrekkingsbloed gehad? Want als je al onttrekkingsbloed gehad hebt na de pil, zou ik er ook eens een testje tegenaan gooien ;)

15. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dit is het begin van me eerste cyclus, ben in januari gestopt met de pil en ben netjes in de stopweek ongesteld geworden en dit is zeg maar de eerste keer ongesteld..maar ja of je het nou echt ongesteld kunt noemen dat weet ik dus niet heb alleen maar bruine afscheiding gezien en een paar krampjes de dag voordat het begon..maar verder dus geen helder roodbloed.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Goh, als je geen helderrood bloed hebt gehad weet ik niet of je het mag tellen als menstruatie...

@ jipje: Heb je je aan een testje gewaagd? Want ben wel erg benieuwd! ;)

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Jipje: lees dit nu, maar ben erg benieuwd!

18. kiekeboe

kiekeboe Actief lid

21 aug 2008
    108
    0
    0
    Hallo allemaal,

Dit is pas mijn tweede stopmaand!! Toen ik de pil nog slikte, werd ik altijd op woensdag ongi, maar toen ik gestopt was, werd ik het op maandag. Nu heb ik al sinds vorige week het gevoel dat ik zwanger ben... Ik ben de hele dag door een beetje misselijk, ben emotioneel en heb last van mijn darmen. Ook ben ik snel moe!!
    Afgelopen maandag een test gedaan, maar die was negatief. Ik durf haast niet te testen, omdat ik bang ben voor een negatieve uitslag!!

19. testje

testje Actief lid

6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik had en heb dit ook dat ik niet snel durf testen voor ontgoogeling.. Bij me eerste heb ik op nod getest, en na week overijd getest, negatief. Na 2weken nog eens geprobeert en dan was het prijs, ik zag de streep! Dus er is nog hoop :D

20. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hallo!

heb gisteren avond getest (met die van de kruidvat die kan je op ieder tijdstip doen) en die was negatief,, dus denk dat mijn menstruatie gewoon wat moeilijk op gang komt, maar mijn krampen worden erger en ik vloei ook meer..
    Als ik volgende week nog niet ongesteld ben en nog steeds krampen heb ga ik maar ff naar de HA denk ik, beter een keer teveel dan te weinig ;)

Deel Deze Pagina