innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnetje1986, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames

Ik heb ff een vraagje.

Ik heb sinds vandaag menstruatiekramp terwijl ik pas over een dikke week ongie moet worden.

En ik heb sinds vandaag ook pijn in me rug zoo dit heb ik nooit eerder gehad. En super veel slijm verlies.

Kan dit een innesteling zijn?

Groetjes

2. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Heeee... toevallig!! Ik heb echt precies hetzelfde! Dus... lees mee!

3. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha toevallig idd lees gesellie mee;)

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Intressante topic, ik kan je geen advies geven maar wil deze wel even meelezen :)

Groetjes!!

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Hier precies hetzelfde...
    Heb al 4 dagen een zeurend en drukkend gevoel in mijn onderbuik:( maar ik zit nog veel langer voor mijn NOD...tussen 7 en 11 mei moet mijn menstruatie beginnen, zijn nu een 1 jaar bezig en voor het eerst sinds 3 maanden voel ik mijn eisprong super goed dus ik denk dat mijn lijf langer nodig heeft gehad om te ontpillen..
    Deze maand precies rond de juiste tijd geklust en nu maar duimen op een positieve test...:D
    Maar het zeurende en drukkende gevoel in mijn onderbuik en steken daar beneden dat maakt mij ongerust...is dit nu wel een goed teken of niet...het wachten duurt ook zo lang...ik probeer er niet aan te denken maar mijn lijf denkt daar anders over :)
    Verder sinds 2 dagen ontzettend moe maar verder geen klachten...
    Ik dacht dat ik altijd zo geduldig was maar het tegendeel blijkt maar weer :)
    Zijn hier dames die ook deze klachten hadden en mijn gerust kunnen stellen???
    Dankjewel!!

6. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand??

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Sorry, ik kan ook alleen maar met je meelezen.
    Ik had woensdag precies het zelfde als jij, alleen ook bruin/rose verlies er bij. Dat is er nog steeds, de krampen zijn inmiddels weg. Mijn rug deed zo zeer dat ik niet wist hoe ik moest zitten.

Ik heb gisteren negatief getest... dus kan je (nog) niet verder helpen. Misschien word ik vandaag of morgen alsnog ongi.
    Maar ik hoop natuurlijk dat ik je snel kan vertellen dat het een goed teken is ;o)

8. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi meiden,

Wij zijn 13 maanden bezig geweest om zwanger te worden, heb elke maand wel wat gevoeld, de maand waarin ik echt zwanger bleek heb ik niks nada noppes gemerkt, ik denk niet dat je en week van tevoren al wat kan merken, echt het klinkt heel fout, maar geduld is echt het beste, je bent nl pas echt zwanger als je overtijd bent.
    Ik denk dat er nl best vaak een bevruchting plaatsvindt, alleen het proces daarop volgend is erg van belang, en daar gaat het ook heel vaak mis, dus tot op het moment dat je overtijd bent weet je dat het zich genesteld heeft, en dan is de kans dat het misgaat nog erg groot!

Ik wil jullie niet demotiveren hoor, maar ben er zelf erg druk mee geweest in het jaar 2010, en ik heb me er begin 2011 bij neergelgd, niet tempen, of ovutesten, we hadden zoiets van we zien wel, en laat ik begin febr nu zwanger zijn!

Allemaal heel veel succes, en hoop dat jullie gevoel goed is, en jullie allemaal gewoon zwanger zijn!
    Dikke XXXX

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Na van heel wat mensen gehoord te hebben dat het toch wel niks zou zijn, en dat zij het ook hadden en toen toch ongi werden (wat ook best zo zal zijn) heb ik vanmorgen licht positief getest!
    Dus houd moed!
    Met name lage rugpijn heb ik echt heel erg gehad! Gister ochtend, en vorige week woensdag en donderdag ook!

Deel Deze Pagina