jullie mening

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door c85, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c85

c85 Lid

25 mrt 2009
    90
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mijn man en ik hebben vorige week besloten al voor een tweede te gaan, tis snel dat weet ik!;) Ik ben nu pas een weekje begonnen met foliumzuur, ik heb vandaag een vruchtbare dag om het maar even zo te zeggen. Dat zou betekenen dat ik niet precies 4 weken van te voren met de foliumzuur ben begonnen.. Den zelf dat een weekje verschil niet uimaakt, maar wil graag jullie mening horen:)

Alvast bedankt!

2. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hee

Mijn mening is hetzelfde als die van jou , dit moet geen verschil maken, genoeg mensen die ongepland zwanger raken en dus ook niet met foliumzuur bezig zijn en die een prachtbaby krijgen!

Succes.

Groetjes Mariska

3. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    een vriendin van mij werd ook gelijk de eerste ronde zwanger, en was per ongeluk nog niet eens met foliumzuur begonnen. Een mooie gezonde dochter heeft ze gekregen.
    dus hoeft niet fout te gaan :)

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben ook onverwacht zwanger, en ben gisteren pas (toen kwam ik er achter) met tabletten begonnen..

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Het meest ideale is, als je met foliumzuur begint, zodra je zwanger wilt worden. Als je ermee begint als je zwanger wordt, ben je ook nog op tijd, heb ik begrepen. Het gaat erom dat je de eerste 11 (?) weken van de zwangerschap iedere dag voldoende foliumzuur binnenkrijgt. Omdat er nu nog niks in je buik groeit, ben je dus op tijd!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Is niet erg joh! Je begint nu toch!

7. c85

c85 Lid

25 mrt 2009
    90
    0
    0
    Dank jullie wel voor de snelle reacties!! Ben weer gerust gesteld!:)

8. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik zou daar persoonlijk ook niet te zwaar aan tillen hoor.
    Er zijn inderdaad maar zat meiden die het zonder foliumzuur doen!

Deel Deze Pagina