Hallo allemaal, Wie herkent het volgende: Ik heb sinds een week hele gevoelige tepels. Ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb de hele dag het gevoel dat ze stijf zijn alsof je het koud hebt. Ze voelen eigenlijk wat branderig aan. Ook heb ik krampen in mijn buik, maar niet in het midden, maar meer op de plek waarvan ik denk dat daar mijn rechter eierstok zit. De buikpijn is er vooral s'avonds als ik ga liggen, of als ik in elkaar ga zitten. Ik weet dat ik de 30ste dec mijn eisprong heb gehad omdat ik een pos. ovulatietest had. Kan ik nu zondag de 15e al testen als ik niet ongi ben? Of bestaat het dat de tijd tussen mijn eisprong langer dan 14 dagen duurt? Ik las ergens op internet dat dit soms wel 18 dagen kan zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Veel vragen he! Maar we zitten ook met z'n allen in een hele nieuwe wereld, toch? Voor mij is het ronde 3, ik ben heel nieuwsgierig of het dit keer raak is. Ik wens iedereen die binnenkort gaat testen veel succes! Liefs Ellen
hoelang is normaal je cyclus? Je moet uitgaan van je langste cyclus, en dan op dag 1 beginnen te tellen (eerste dag van je laatste ongesteldheid. Ik denk dat je dan wel kan testen.
Hoi prinses, Mijn cyslus is heel onregelmatig. Maar ik heb ergens gelezen, dat de periode van eisprong tot menstruatie bijna altijd tussen de 12-14 dagen is. De tijd voor de eisprong kan sterk varieren en maakt dat je cyclus langer of korter wordt. Groetjes Ellen
Ik wacht het weekend nog even af met testen. Tenminste dat zeg ik nu. Mag jij ook binnenkort testen Prinses? Groetjes Ellen
Ik heb deze maand een rare cyclus, namelijk een heel laat eitje. Ben nu een beetje onzeker, wanneer mijn NOD is. Verder lopen we bij de gyn, aangezien mijn vriend zwak zaad heeft. Dus de kans dat ik positief test, is wel een stuk kleiner. Maar wie weet, gebeurd er een wonder (ik denk het echter niet). En mocht het wel zo zijn, dan ben ik de allergelukkigste op de hele wereld. Dan kan ik het echt niet geloven.
Dat kan ik me voorstellen Prinses! Ik hoop dat je een pos. test hebt. 14 dagen na je eitje kan je gaan testen. Wanneer is dat? Groetjes Ellen
dan duurt het nog 10 dagen ongeveer, heb hem nog niet zolang geleden gehad. Alleen heb ik meestel geen luteale fase van 14 dagen, maar van 11. Ik zal wel 14 aanhouden, denk echter dat ik eerder ongesteld zal zijn. Als ik 14 dagen afwacht, dan heb ik wel de langste cyclus ooit. Nog nooit later ongesteld geweest dan dag 30. Dat zou dan volgende week woensdag zijn. Dus wordt hoe dan ook, weer spannend. Bedankt voor het vragen! Hoe is het vandaag met de klachten?
Hoi Jikke, Volgens mijn man heb ik last van mijn hormonen. Hij vindt me snel geirriteerd en dat ben ik eigenlijk ook wel. Ik heb eigenlijk stemmingswisselingen, zo ben ik vrolijk en zo voel ik weer dat ik een slecht humeur krijg. Heel vervelend. Verder ben ik niet misselijk of zoiets. Ik heb de klachten nog steeds, mn 's avonds. Ik probeer er niet te veel op te letten, maar dan kan ik er niet omheen. Mijn tepels voel ik mn sávonds als het dekbed erop ligt. Ik hoop dat het goede voortekenen zijn, maar reken er niet te veel op. Groetjes Ellen
Hoi! Ellen wat jij omschrijft die klachten heb ik nu dus ook al een week...moet nog een week wachten en dan weet ik of ik ongi of niet wordt..spannend.. Geeft me toch een beetje hoop als ik dit lees.. Liefs Es
hoi meiden, ook ik heb die klachten in mijn buikje hoor! volgens mij hoort het er allemaal bij, volgens mijn mama kan dit wel 12 weken gaan duren die buikpijntjes.... liefs mandy
He Ellen, hartelijk gefeliciteerd! Lekker genieten! Jouw mannetje had de hormoontjes dus goed herkent . Groetjes, Manou
Hoi ellen, van harte met jullie zwangerschap. raar he al die symptoompjes, zo dubbel dan kan eigenlijk alle kanten opgaan. Dit keer geluukig de goede kant op voor jou en je man. Geniet er maar lekker van de komende maanden. We houden elkaar op de hoogte. Liefs Jikke
Als ik het goed begrijp en reken, dan zou dat betekenen dat de klachten beginnen zodra de innesteling is gelukt? (Of waren de klachten er al tussen ovulatie en innesteling?)
Was bij mij wel zo. Ik had in het weekend mijn eisprong en donderdag erna werd ik 's morgens wakker met pijnlijke tepels. En nu.... ZWANGER!
Was bij mij wel zo. Ik had in het weekend mijn eisprong en donderdag erna werd ik 's morgens wakker met pijnlijke tepels. En nu.... ZWANGER!