voel me zo vreemd( moeilijk verhaal!)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaDenise, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    zoals jullie weten ben ik gisteren bij de huisarts geweest.
    ik ben dus inderdaad hartsikke zwanger maar omdat het nog ongelooflijk pril is is de kans op een vroege miskraam aanwezig.
    ik ben zo bang om het te verliezen.

    dat komt door het volgende:
    ik was 16 toen ik mn eerste echte vriendje kreeg.
    we waren toen met elkaar naar bed geweest maar daarna kwamen we erachter dat het condoom kapot was gegaan en deze ook leeg was :eek:
    ik werd maar niet ongesteld,en het duurde en duurde.
    eenmaal na 5 x testen die allemaal positief aan gaven wa sik dus toen al zwanger maar ik was 16 en kon gewoon geen kindje hebben.
    tot ik na 2,5 maand ongeveer vreselije buikkrampen kreeg,onwijs misselijk werd en dacht dat ik moet p**pen.
    ik ging nar de wc en kreeg een soort van persdrang en opeens was er bloed,ik had dus een miskraam gehad.
    na onderzoek bij de huisarts was het inderdaad een miskraam geworden.
    ik had een kindje verloren,ik was 16.
    ik was helemaal van slag en voelde me ziek en ongelukkig,terwijl ik ergens opgelucht was dat ik iig niet meer zwanger was...

    nu ben ik opnieuw zwanger,gelukkig wel stukken ouder en wijzer geworden en nu ben ik er veel meer klaar voor dan toen.
    nu heb ik een hele lieve vriend,die er voor me is,die me steunt want hij weet ook van dat verhaal van mn ex en mij.

    ik ben zo bang dat het weer mis kan gaan.
    1x eerder meegemaakt en wil zoiets niet nog een keer.
    de kans zit er wel natuurlijk in een hele prille zwangerschap!
    de huisarts heeft me dit ook verteld,maar heeft het aller aller beste met mn vriend en mij voor.

    kvoel me zo onzeker en bang van binnen terwijl ik ook blijschap en vruegde voel.