Hallo! ik wil heel graag mijn verhaal ergens kwijt! Ik heb al een paar dagen last van gevoelige borsten in de avonden ben ik misselijk. en vorige week was ik 1 boterham het eten met iets wat ik heel erg lekker vind en erna nog 1 wilde eten het me heel slecht ervan werd. je zou zeggen allemaal zwangerschaps symptomen. nou had ik vandaag ook ongesteld moeten worden maar niks.. alleen maak ik me nu zorgen omdat ik wel roze rood achtig slijm had toen ik mij afveegde. voor de rest dus ook helemaal niks. wat denken jullie wat t kan zijn..toch een zwangerschap of toch gewoon menstruatie? want ik heb dus toch al een paar dagen last van menstruatie krampen soms denk ik ook echt ik ben het geworden maar helemaal niks dus alleen dat slijm..en de misselijkheid de gevoelige borsten.
mja ik zou zeggen, pin je niet teveel vast aan symptomen, plus vergeet niet dat je lichaam soms een beetje later kan worden. klinkt toch een beetje alsof je ongesteldheid doorzet
Normaal gesproken ben ik nooit overtijd. en aangeziens ik misselijk in de avond ben heel erg moe begin ik hier zeer aan te twijfelen en ik op vele sites heb gelezen dat vrouwen toch roze roodachtig slijm verliezen ook als ze zwanger is vind ik het toch spannend!! als ik zwanger ben is het kindje zeer gewenst!
ik zal gewoon een testje doen dan weetje het zeker! miss ben je wel zwanger omdat je nog nooit overtijd bent geweest en klachte hebt! spannend hoor!
Mooi dat het kindje dan alsnog gewenst is Het zou zo veel kunnen betekenen (bv innesteling begin van de ms noem maar op) Als je echt zekerheid wilt dan moet je toch even een test wagen. Als die deze keer negatief is en je ms blijft uit doe dan over een paar dagen weer een test. Heel veel succes meis
ja ik vind het zelf ook heel erg spannend.de misselijkheid steekt zich nu de kop op.maar toch vind ik het vreemd dat ik dat roze slijm heb.