aanstaande zondeg moet ik ongesteld worden, woensdag mag ik een testje proberen, maar nu heb ik sinds vanochtend last van misselijkheid, braakneigingen. die braakneigingen zijn gelukkig al over maar heb nog wel buikpijn. kan dit een innesteling zijn? heeft iemand ooit dr innetsteling gevoeld? zoja wat voel je dan? Hoop zo dat het de innesteling is
Hey Pink, Rond je ovulatie heb je doorgaans wat doorzichtig slijm zoals rauw eiwit. Ik heb na mijn eisprong altijd een paar dagen niets en dan dikke witte afscheiding. Over braakneigingen en buikpijn kan ik je niets vertellen. Ik hoop dat het positieve tekens zijn en dat je volgende week een mooie positieve test hebt.
ik hoop het ook zo. heb hier 3 testjes liggen maar nou testen heeft geen zin want dat is een week te vroeg. Maar als ik pech heb is het de ongesteldheid die zich aankondigd
Ik had de eerste zwangerschap veel witte afscheiding! Dacht steeds dat ik ging vloeien... Deze zwangerschap nu veel afscheiding maar niet wit maar beetje licht gelig. Ook vrij veel buikpijn maar ben dan ook al wel weer wat verder! Innesteling niet bewust gevoelt! Maar hoop het voor je!
Hoi Pink, toevallig had ik vrijdag ook een vraag op het forum gezet. En ik heb precies het zelfde als jij. Woensdag kan ik voor het eerst testen, dus of deze verschijnselen echt van de innesteling zijn weet ik niet zeker. Maar ik heb ze in ieder geval wel! Vorige week heb ik mijn eisprong gehad en natuurlijk "geklust". vanaf dinsdag begon ik me misselijk te voelen en hevige steken in mijn onderbuik. Voelde een beetje als ongesteldheid. Nu ben ik een week verder en voel ik me al wat minder misselijk, misschien ook omdat het weekend is en ik dan lekker rustig aan kan doen. Ik heb gehoord dat je door vermoeidheid ook misselijk kan worden als je zwanger bent.. Ik heb er een goed gevoel over, maar nog even afwachten.. Ik hoop dat je er wat aan hebt en veel succes!! Groetjes Wiety
Hoi Wiety ook ik kan woensdag al testen, bij mij is dat dan wel een vroege test(4 dagen voor mn ongesteldheid) en gister viel ik als een blok in slaap terwijl ik normaal lang lig te draaien en vanmiddag eff geslapen omdat ik mn ogen niet open kon houden. jij ook heel veel succes
heey dames, ow.. ik zit net als jullie in onzekerheid... ik heb in juli een miskraam gehad en weet dus nog niet of mijn cycles helemaal in orde is maar voor de makkelijkheid heb ik gerekend van wel. Dan zou ma of di mijn eisprong zijn. Ma- di - vr en za deze week geklust Nou had ik donderdag een heel klein beetje bloed bij het afvegen, dit was echt minimaal want ik heb om na te kijken of het wel uit mijn vagina kwam even het wc papiertje in mijn vagina gestopt en ook daar kwam weer minimaal bloed aan te zitten. Nou heb ik gisteren en vandaag erg dikke draderige afscheiding. Heel stom maar ik heb zelf een beetje het gevoel of ik weeer zwanger ben maar misschien voel ik dit wel omdat ik me weer ge aan het maken ben omdat mijn vriend en ik het zo graag willen. Wat denken jullie van mijn verhaal? kan het bloed van dnderdag een innesteling zijn? En die dikke draderige afscheiding kan ook na je eisprong komen toch? Dank je wel dames en succes met wachten !!! Kuss
ik durf het niet te zeggen chanelle, ik durf ook mezelf nog niet echt te hopen dat het zwangerschapverschijnselen zijn (dadelijk is het niet zo en dan zit je weer met de teleurstelling) dus ben ik een beetje voorzichtig maar hoop het wel voor je. wanneer mag je testen dan?
hoi, ik heb zeer waarschijnlijk vorige week zaterdag mijn eisprong gehad. nu heb ik al een paar dagen buikpijn (menstruatieachtige pijn) en vandaag had ik ook ineens wat bloedverlies. ik zit op 8 dpo en voor een menstruatie zou het gewoon te vroeg zijn. normaal begint mijn menstruatie met wat oud bruin bloedverlies en nu is het rood/oranje/roze met soms heel heel klein sliertje/stolseltje. het is nu ook weer zo goed als afgelopen. anders heb ik ok veel buikpijn als ik ongesteld moet worden en dat heb ik nu niet zo heel hevig. het kan beide kanten op: of het gaat doorzetten of het is een innesteling. spannend!! ik heb ook het idee dat er lichtelijke aders aan het vormen zijn op mijn borsten. nog een paar daagjes en dan testen! ik hoop voor iedereen roze hier!
heej pink99, ik moet nog 9 dagen wachten want ik kan pas di 30 aug testen maar ja als ik mijn eisprong pas dit weekend heb gehad dan kan ik pas zo 4 sept testen. ppfff... dat zijn echt moeilijke lange dagen he zo na je eisprong tot de dag dat je mag testen. Maar ik moet het gewoon even proberen van me af te zetten want anders doe ik me weer zo een verdriet als het niet raak is deze maand roeska, ook jij weer heel veel succes met afwachten !! Ow wat spannend allemaal zeg !!! Kuss
Hoi Pink, ik ga woensdag ook testen met een vroege test van Clear Blue. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus ik zou het weekend waarschijnlijk ongesteld moeten worden. Vind t zo spannend. Vandaag heb ik een erg opgezette onderbuik en deze voelt al 2 dagen heel warm aan. Ben ook redelijk misselijk na weer een zware werkdag. wel spannend allemaal he?! succes hoor! groetjes Wiety
Hi Pink, Weet je al wat? Ik heb getest en deze was negatief. Heb t met een vriendin besproken die verloskundige is en zij zegt dat t nog veel te vroeg is om te kunnen testen, dus ik ga zondag op z'n vroegst maar weer eens testen.. Eigenlijk voel ik me verder wel prima, dus ik snap nu helemaal niks meer van mijn lichaam. Groetjes Wiety
hey wiety Ja ik ben vannacht wakker geworden van de buikpijn en ongesteld geworden, helaas volgende keer beter. Durfde al nergens op te hopen ik zal voor een positieve test duimen voor je, laat je wel iets weten? groetjes pink
Hoi Pink, ik lees het net van je menstruatie. Wat vervelend voor je. Ik weet helaas ook nog niets. Heb wel nog een test gedaan van CB digitaal. (kon t niet laten) Deze zei niet zwanger, maar toen ik m er uit haalde was er toch een tweede streepje zichtbaar.. Misschien dus toch wat hCG in m bloed.. Voel me verder gewoon prima, nergens meer last van, dus t blijft echt een raadsel voor me wat ik nu moet denken. Ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten. Groetjes Wiety