Ik wil zo graag duidelijkheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nana86, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hallo Allemaal!

Wij zijn al een behoorlijke tijd bezig om zwanger proberen te raken. Mijn man heeft 2 maanden terug een spermatest laten doen, het bleek dat hij verminderd vruchtbaar is.. Over een maandje gaan we nog eens kijken of het beter is geworden of niet..
    Intussen had ik de hoop eigenlijk opgegeven, ik denk dat niet dat wij nog via de 'normale' weg zwanger worden..

Nu had ik 2 rondes geleden 1 maandje de pil geslikt, omdat ik anders tijdens mijn bruiloft ongesteld zou worden. Ik wist dat mijn cyclus wel iets van slag zou zijn, maar de maand daarna had ik een cyclus van 47 dagen en normaal rond de 35. Ik had verwacht dat het deze maand beter zou zijn, maar intussen zit ik op dag 53 en niets wijst erop dat ik ongesteld zal worden.

Rond dag 18 van de cyclus was ik wel begonnen met ovutestjes, maar op vakantie was het op een gegeven moment al dag 29 en ik was wel een beetje klaar met dat gepruts bij die campingtoiletten.. dus ik ben gestopt ;)

Ik dacht dat ik (nu bijna 3 weken geleden) mijn eisprong heb gehad.. maar ik voel 'm niet, ik dacht alleen dat ik vruchtbaar slijm had.. Normaal ben ik altijd 14 dagen na mijn eisprong ongesteld..

Aan de andere kant is er ook niets wat wijst op een eventuele zwangerschap.. Geen kwaaltjes, geen twijfeltestjes.. ik ben alleen heel erg moe (maar ja, wat wil je ook tijdens je eindstage). :)

Intussen wil ik gewoon graag weten waar ik aan toe ben en ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken..

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ahhh wat frustrerend, hopelijk heb je snel duidelijkheid!

3. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Het is trouwens niet helemaal waar dat ik geen symptomen heb... Ik heb 's avonds minder trek (normaal niet), ik kom vrij snel aan en ik ben dus moe..

Mijn man had het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, omdat hij ineens buikpijn kreeg :)

Maar goed, hoe groot is die kans nou helemaal.. ;)

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    haha je man heeft zwangerschapskwaaltjes?? ;)
    je hebt dus al getest begrijp ik?

5. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Haha, ja, schattig he :)

Ik heb getest, gisterochtend voor het laatst, maar zelfs met heel lang en goed turen heb ik geen streepje kunnen ontdekken..
    Niet echt een goed teken, maar wie weet is het bij mij wat later. Ik heb geen idee hoe vaak het gebeurd dat je pas een aantal dagen na je NOD positief test.. Ik lees het wel eens op het forum, maar volgens mij gebeurd dat niet zo vaak, of wel?

6. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen..
    Maar ook nog steeds geen positieve test.. Vanmorgen wel weer een testje gedaan en er was wel iets op te zien, maar ik ben bang dat die gewoon vals positief is -_-

Wel begin ik weer te hopen en dat maakt me bang.. ik stond er zo nuchter in.. als ik straks wel ongesteld word, dan komt de klap weer zo hard aan :(

Ik begin vanalles te voelen, steken in mn buik, veel naar de wc..

*zucht*

7. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    jee spannend welke kant het nu uit zal gaan. Ik blijf het volgen!

8. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Gezellig!
    Ik hoop dat het verhaal een happy end krijgt ;)

Ik heb geprobeerd om die test op de foto te krijgen.. maar het is niet gelukt.. Hij is de onduidelijk..

Bekijk bijlage 183254

Waar het teststreepje zou moeten zitten, zit een heel dun gekleurd streepje en daarnaast een dikke witte streep..

9. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien morgen nog eens een testje doen?

En je schrijft dat je man getest is, maar is er ook al naar jou gekeken? En wisselende cyclus kan soms ook betekenen dat er bij jou iets aan de hand kan zijn....

Succes meid!

Liefs, Mama in spe.

10. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    Spannend! ik hoop dat het goed gaat uitpakken

11. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Bij mij hebben ze een bloedtest gedaan, dat zag er allemaal prima uit dus nu willen ze eerste de tweede zaadtest afwachten..
    Mijn cyclus was eigenlijk best wel regelmatig op een gegeven moment.. zo rond de 35 dagen (er zaten enkele keren uitschieters bij, maar nooit langer dan 42 dagen)

Tuuurlijk ga ik morgen weer testen :D ik heb echt niet het geduld om dagen te wachten :)

12. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Nog steeds geen duidelijkheid..

Vanmorgen een test gedaan en die was precies hetzelfde als die van gister! Een lijntje en daarnaast een dikke witte streep..
    Kwam uit hetzelfde pakje, dus misschien een fout van kruidvat?

Hoe dan ook..
    Nog steeds geen idee welke kant het op zal gaan.. intussen wel last van mijn buik, mijn broek lijkt heel erg strak te zitten bij mijn buik, terwijl die hetzelfde is als altijd! Maar ik voel het heel erg intussen ;)

Vanavond kwam een vriendin van me langs, zij heeft (nog) geen kinderwens en ik vertelde haar over de situatie..
    'ach, het komt wel goed... wat maakt het uit als het nu niet zo is, je bent nog zo jong! misschien duurt het nog 1 maand, misschien 3 jaar.. je hebt nog een hele tijd om zwanger te raken' Pff... ik snap het wel en ze heeft gelijk, maar zo voelt het allemaal niet :)

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi nicknamegenootje ;),

Wat jammer dat jullie ook alweer zo'n tijd bezig zijn en dat je nu zo onzekerheid zit! Mijn ervaring met dit soort testen is helaas dat het beiden kanten op kan gaan. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er iets mis is met de test, maar je kunt natuurlijk een nieuw pakje of een ander merk proberen. Ik hoop dat je heel snel een duidelijke tweede lijn zult zien!!

Overigens lijkt het wel alsof alle Nana's op zp moeilijk zwanger worden, want jij bent al de derde ;) (ik heb er zelf bijna 3 jr over gedaan)....

14. Nana86

Nana86 Niet meer actief

hey Nana! :D

Hmmm.. misschien mijn nickname laten veranderen, misschien is dat de truc ;)

Wel heerlijk dat je uiteindelijk zwanger bent geraakt! Geeft altijd wel hoop als je leest dat iemand anders na lange tijd ook nog gewoon zwanger is geraakt :)

Ik hoop ook dat ik een tweede lijn ga zien, maar ik heb er geen goed gevoel over.. ik sluit het zeker niet uit, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het wel raak zou zijn..

15. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Nou, even een kleine update:
    We zitten nu rond dag 65 (ik begin de tel een beetje kwijt te raken) en nog steeds niets! Het gevoel dat het wel eens raak zou zijn, wordt eigenlijk kleiner.. in tegenstelling tot wat je misschien zou verwachten..

Intussen ben ik aan het wachten tot ik ongesteld word, maar de hoop is natuurlijk nog steeds volop aanwezig.. Om de 2 dagen doe ik een testje..
    Dit keer heb ik ook een andere test geprobeerd (de digitale van clear blue) Die gaf 'niet zwanger' aan, maaaaar ik zag wel een tweede streepje op de strip :( dat is toch raar?
    Maar goed, 2 dagen later weer een kv-testje en helemaal niets te zien..

Ik wil nu gewoon dat er iets gebeurd! :x

Misschien deze week toch maar eens een afspraak maken met de huisarts *zucht*

16. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi nana,

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Wat is het frstrerend om helemaal niets te weten he?

Ik ben in april gestopt met de pil. De eerste 3 cyclussen heel constant, 29 dagen. Daarna ineens 16 dagen en nu op dag 61. En nog helemaal niets:(
    Had de eerste weken dezelfde kwaaltjes als jouw maar de testen blijven negatief. Ik zou ook zo graag ongesteld willen zijn, dan kan je tenminste verder.

Maar goed, we houden vol.
    Veel sterkte!

Deel Deze Pagina