Hoe snel kan je misselijk zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Within, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

#1 Within, 15 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2011
    Volgens mijn banner is mijn NOD volgende week, maar ik heb mijn ei denk ik al eerder gehad. Heb geen slijm gespot en ook geen ovu-testjes gebruikt. Wanneer ik precies vruchtbaar was weet ik dus niet.

Maar ik ben nu al wel bijna een week misselijk, gisteren kwam er nog eens enorme vermoeidheid bij (en ik ben al constant moe) en daarnaast smaken de dingen waar ik gek op ben me niet meer.
    Begon met de Mc Chicken waar ik al een week zin in had.. 3x raden toen ik hem eindelijk had.. Gatverdamme. Zelfde met thee :)x) en nu met mijn favoriete koekjes.. Ben ook nog eens niet te genieten.

Heb steekjes, plopjes, ben snel flauw, zie snel zwart voor mijn ogen en heb 2 hele aanhankelijke katten maar gisteren was mijn test nog negatief.

Iemand die dit herkent?

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Misselijkheid komt wanneer het hcg hormoon in je lijf zit. Dit is vanaf moment van bevruchting. Ik kan je helaas niet vertellen of je nu zwanger bent nav de symptomen die je hebt. In al die jaren heb ik helaas vaak mee moeten maken dat ik alle symptomen had, maar toch echt niet zwanger was..

Ik wens je veel succes!

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Klinkt al goed maar je weet het pas als je positief test! Hoop dat je gauw een mooie test hebt

4. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ik werd pas vanaf 7 weken misselijk... Voorheen voelde ik me ook wel vaak niet lekker voor nod, maar dat is toch echt niet te vergelijken met de misselijkheid bij een zwangerschap...

Als je pas over 7 dagen kan testen lijkt het me sowieso sterk dat je misselijk bent door de hormonen.... Ik duim voor een mooie test!

5. Within

Within Niet meer actief

Ik heb het vermoeden dat mijn ei eerder was, dus die 6 dagen kloppen sowieso niet meer.

6. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    waarom doe je dan geen test ? ;)

Deel Deze Pagina