Is het uberhaubt mogelijk? ik ben pas net bijna 6 weken maar heb nu de afgelopen 2 dagen onwijze rugpijn na de hele dag te hebben gewerkt... Dit heb ik echt al in tijden (zeker ander half jaar) niet meer gehad... :s Kan je zo vroeg al rugklachten door je zwangerschap hebben?
ja dat kan, je lichaam produceert nu een hormoon waardoor je bekken/heupen ietwat bewegelijk worden, daar kan je rugpijn van krijgen, ook van je groeiende baarmoeder kan dat. kijk maar eens naar deze link: Lage rugpijn - Babyopkomst.nl
ja dat kan zeker hoor. alleen met 6 wkn kan het nog niet van en groeiende baarmoeder zijn de groeit dan geloof ik nog niet. Ik had het ook al zo vroeg hoor hormonen he dat maakt de banden slapper.
Ow, goed om te lezen dat het kan. Ik word ook helemaal gek van de rugpijn op dit moment. Kan niet lekker liggen of zitten.. kortom ik zit mezelf nogal in de weg. @IngiePingie hoe is het nu met jou?
Ik heb het in het begin van mijn vorige zwangerschap ook gehad. Maar dat was na een paar weken wel beter. Viel een beetje samen met de eerste zwangerschapskwalen, maar werd beter toen de andere kwalen ook verdwenen.. De laatste helft eigenlijk geen last meer gehad. Deze zwangerschap helemaal nog niet, maar ook minder last van de gewoonlijk start-kwalen..
@anias Het is hier nog net zo'n drama wordt er niet goed van :s hahaha Als ik na me werk ofzo thuis kom en ga zitten, kom ik gewoon niet meer overeind :s En dat heb ik echt in tijden niet meer gehad..