Negatieve test toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bella, 31 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi,

    Ik ben een beetje in de war, misschien heeft iemand hetzelfde gehad...
    Mijn vriend en ik zijn nu een half jaartje bezig om zwanger te worden. Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurd. Ik heb wel lichte menstruatie krampen gehad, en wat stemmings wisselingen. Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben (half jaar) een regelmatige menstruatie, maar ik ben nog niet ongesteld geworden. Afgelopen maandag hebben we een testje gedaan, deze was negatief. ik was er zo zeker van dat ie positief zou zijn. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden en we zijn al 4dagen verder. Ik heb wel een pijnlijke onderbuik. Mijn gevoel zegt nog steeds dat ik zwanger ben, maar de test zegt jammer genoeg van niet. Zou ik toch naar de dokter gaan of over een week nog een testje doen? ik ben nog nooit een paar dagen overtijd geweest. Misschien weet iemand raad? Diep van binnen hoop ik dat ik de test niet goed heb gedaan.

    Groetjes Bella
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik denk inderdaad dat je beter over paar dagen of een week nog een testje kunt doen, het kan zijn dat je nog niet genoeg HCG aanmaakt om het duidelijk op de test te krijgen.
    Succes liefs misspuma
     
  3. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    ik moest vorige week maandag ongi worden, zondag (bijna week later) getest...negatief....gister maar weer es getest....positief ;)
    Ik duim voor je meid!
     
  4. sabinen

    sabinen Lid

    10 nov 2005
    34
    0
    0
    Ik ben zelf nu 8 dagen overtijd, ik heb zelf ook een regelmatige cuclus.
    Vanochtend een kruidvat test gedaan. Maar negatief (eerst een licht streepje maar die verdween weer helemaal).

    Ik heb zelf ook het idee dat ik zwanger ben maar heb ook nog geen positieve test gehad. Dus het is fijn dat jullie dit kennen. ER is dus nog hoop.

    Ik duim voor je bella.

    Heeft iemand ervaringen met de kruidvat test?

    groetjes

    Sabine
     
  5. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Ik duim voor jullie Bella en Sabine!
     
  6. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Bella kan best zijn dat je op dat moment van de test nog niet zoveel HCG in je bloed had.
    Zou volgende week nog eens testen als je ongi er nog niet is.

    Groetjes Anna.
     
  7. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoe lang heeft dat lichte streepje er gestaan?
    De eerste 10 min ongeveer is het resultaat af te lezen en daarna kan het resultaaat veranderen.
    Ik had ook een licht streepje bij mijn eerste zwangerschap en was dus wel zwanger.

    Ik duim ook voor jullie dat jullie zwanger zijn!
     
  8. Mariskac

    Mariskac Lid

    29 jan 2006
    11
    0
    0
    verzorgende
    wvl
    hoi meisjes

    heb een vraagje, heb onlangs een predictor test gedaan, van mij bleef het middelste vakje beetje langer rood en is dan toch weggegaan kan dat?

    groetjes
     
  9. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Sabinen:

    ik heb ook een kruitvat test gedaan en daar trok de streep na een poosje weer helemaal weg. Maar ik was toch echt zwanger hoor! (nog steeds trouwens... ;) )

    Succes!
     
  10. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    he mariskac ik had ook een predictor test gedaan

    Bij mij was het ook alles donker en waar je het af moest lezen of je wel of niet zwanger bent zag ik wat licht roze maar zelfs het stipje dat aangeeft dat je het goed had gedaan was niet echt roze.

    (Ik denk dat ik het niet goed gedaan had te weinig urine erop) voortaan in een potje p.....n

    (ik snap er trouwens niks van andere testen dan de streepjes testen)
    Mischien weet je nu meer?
     
  11. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zoals eerder gezegd is, een test moet je binnen de 10 minuten aflezen, alles wat je achterna ziet, klopt niet meer.
    Mss toch nog maar es eventjes opnieuw testen.

    @bella: mss nog es binnen een paar dagen testen. Als die nog steeds negatief aangeeft, best es contact opnemen met je huisarts voor bloedcontrole, als je duivels er nog niet doorgekomen zijn.
     
  12. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi allemaal!!

    Hartstikke bedankt voor jullie reacties!
    Ik ben nog steeds niet ongie geworden.... Ik denk dat ik van het weekend maar weer een testje doe. Ik heb ook last van rommelende darmen. Zou dit iets betekenen?

    Liefs Bella :D
     
  13. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Oooh, die rommelende darmen. Bij mij is de eerste paar weken de hele binnenboel van plaats veranderd en dat maakt heel veel herrie ja! ;) Je darmen moeten toch plaats maken voor je baarmoeder.
    Misschien is dat het wel?
    Duimduimduim...
     
  14. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    mijn buik rommeld ook al een paar daagjes,en ben ook zwanger!
    mn eerste testen waren allemaal negatief tot vanmiddag!
    ik wa sook eerst veel te vroeg hoor met testen,dan gaf ie weer wel wat aan dan weer niet...werd er gek van.
    maar was dus al wel zwanger!!!
    misschien dat je iid te weinig hormoon nog in je urine hebt enzo dan geeft ie nog negatief aan.
    de een gaat harder als de ander denk ik ook hehe...

    iig veel succes he!!!
     
  15. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Oooh nee...ik denk dat ik net ongi ben geworden. Ik heb in iedergeval bloedverlies. Het is niet veel, maar ik denk dat ik het toch ben geworden. Ik baal als een stekker zeg. Ik ben toch 5 dagen over tijd geweest, terwijl ik altijd een regelmatige cyclus heb. Hoe kan ik nu het beste uitrekenen wanneer mijn volgende eisprong is?

    liefs bella :(
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen Bella! Hoop voor je dat het niet doorzet...
    Ik weet hoe het is om overtijd te zijn terwijl je dat normaal nooit bent. Wat voel je je dan genept als die duivels toch komen!
    Ik blijf echter nog voor je duimen meis!
     
  17. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    pff echt balen, ik heb nu zeurende buikpijn in mijn onderbuik. Mijn test was negatief maandag, maar ik ben nog nooit overtijd geweest. Het was toch 5 dagen, en ik had ook symtomen. GGRR dit is echt een tegenvaller zeg. Ik weet alleen nu niet of ik nu nog de cyclus van 28 dagen heb, omdat ik nu later ongi ben geworden. (tenminste ik denk dat ik nu ongi ben) Moet ik nu vanaf vandaag tellen?

    Jij ook heel veel succes!!!

    Groetjes Bella
     
  18. sabinen

    sabinen Lid

    10 nov 2005
    34
    0
    0
    Jammer zeg bella,

    Hier nog steeds geen :evil: te bekennen. Ben nu 9 dagen over tijd. Maar de testen geven nog steeds geen positief teken.
    Als ik na het weekend nog steeds niet ongi ben gan ik naar mijn huisarts want dan ben ik 14 dagen over tijd, terwijl ook anders ook erg regelmatig ben.

    sabine
     
  19. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Bella,
    Had ook altijd een zeer regelmatige cyclus en die is de laatste maanden toch veranderd (38/35/33 dagen).
    Ik weet ook niet wanneer m'n eisprong precies is.
    Volgens mijn ha kan dit toch te maken hebben met ontpillen (ook als je cyclus eerst normaal was).
    Ben deze maand met ovulatietesten begonnen en die werken goed.
    Nou maar hopen dat ik ze niet meer nodig heb ;) .
    Misschien kun je die eens proberen.

    Balen voor je dat de :evil: zijn gekomen.
    Succes in de volgende ronde.

    Silly
     
  20. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik ben in September gestopt met de pil. Ik had verwacht dat het misschien nu wel een beetje moest kloppen met mijn menstruatie. Helaas.

    Silly welke ovulatietesten gebruik je? Is het veel gedoe of valt het wel mee?

    Liefs Bella
     

Deel Deze Pagina