hallo damens , het is al weer een tijdje geleden dat ik hier op de forum ben geweest maar ik zit dus ergens mee ik heb weer flink geklust met me vriend! maar heb dus sinds een paar dagen last van buikpijn en steken links onder .. kan het zijn dat ik zwanger ben ? ik heb dit nooit eerder gehad .. en daarbij komt ook nog dat ik deze cyclus een bloedpropje ben verloren ( was wel heel klein propje ) maar het is me toch opgevallen ! en dat heb ik ook nog nooit eerder gehad mijn NOD is precies over 7 dagen zal het deze keer wel eindelijk een keer raak zijn ?
ik zit trouwens op dag 22 van mijn cyclus normaal heb ik mijn eisprong rond dag 14 van mijn cyclus .. merk ik omdat ik dan 9 van de 10 keer roze afscheiding heb deze keer kort na mijn mestruatie roze bloeding gehad en sinds dien niks ( alleen dat bloed propje )
ja dat zoiezo .. maar ik maak me zorgen over dat bloedpropje wat ik ben verloren .. heb dat echt nog nooit meegemaakt groetjes
Wanneer heb je dat bloedpropje verloren? Voor je ei, dan kan het een ovulatiebloeding zijn. Na je ei, dan kan het met een innesteling te maken hebben. En hoe dan ook kan je ook gewoon tijdens sex een adertje geraakt hebben waardoor je wat bloedverlies krijgt. Het kan iets betekenen, maar hoeft niet dus. Afwachten maar, suc6! Ik hoop dat het raak is!
heeyheey , ik heb het bloedpropje vorrige week maandag verloren maar waar ik mee zit is dat het echt een propje was met slijm dus niet echt waar van je denk er is een adertje geraakt .. en of het voor of na me ei was ik zou het niet weten.. deze maand loopt alles zo raar .. normaal weet ik precies waneer me ei is maar deze maand had ik kort na me mestruatie het idee dat ik me ei had .. dus dan zou dat propje van na me ei zijn ik hoop zo dat het raak is .. want ik heb stiekem alles al klaar staan voor een kleintje dus ik kan niet wachten
Hoe ziet het eruit dan? Plaats eens een foto? Hahaha... Maar echt een bloedpropje... *denk, denk, denk* Ik zit te denken aan de slijmprop die ik had vlak voor de bevalling. Toen had ik namelijk een bloedprop-achtig dingetje in de wc liggen. Het was zo groot als een knikker en leek slijmerig maar met bloed erdoorheen. Kan het niet iets van een slijmprop voor je ei zijn? Dan gaat de baarmoedermond ook open en verlies je de slijmprop. Ik weet het, erg ver gezocht. En als het echt na je ei was, dan weet ik het echt niet... Leuk he, het vrouwelijk lichaam... Ik hoop iig dat, wat het ook is, het goed nieuws betekent. Duim voor je!
haha heb helaas geen foto van gemaakt .. maar het was echt zn slijm achtig ding wat de grote van een knikker heeft jaa en ik had hem ook in de wc gevonden!! het zag er ook als als zn ding wat je heb voor de bevalling .. alleen hoef ik nog lang niet te bevallen hahah eerst maar eens zwanger worden haha jaa soms word ik ook moe van het vrouwelijk lichaam .. alles moet zo moeilijk ik heb zondag me NOD ik kan er bijna altijd me klok er op gelijk zetten dus ik zit er aan te denken als zondag de duiveltjes er niet zijn dan maandag ochtend maar eens ff de 1e test er bij pakken