LH-piek om 12.00 uur?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jomy, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hallo dames,

Ik gebruik de ovu testen van Zwanger & Kids en in de handleiding staat de LH in de ochtend opbouwt en dat om 12.00uur je LH-piek het hoogst is. En je het beste niet met ochtendurine kan testen.

Maar wat als je bv om 11.30 uur (haha ben lui in het weekend :p) opstaat en je dan rond 12uur een test doet? Is je piek er dan ook al, ook al ben je net opgestaan?

Misschien een domme vraag hoor, maar weet t ff niet meer met die testen. Had mn eisprong woensdag al verwacht en ben vanaf maandag al begonnen met de ovu testen maar tot nog toe nog geen positieve :(

2. MoessieLin

30 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het komt misschien heel lullig over en misschien is dit bij jou helemaal niet het geval maar t zou best kunnen dat je net voor de maandag dat je begonnen bent met testen je eisprong al hebt gehad. het komt wel eens voor bij sommige vrouwen dat ze hun eisprong al op de 9e dag van hun cyclus hadden.

Groetjes MoessieLin

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja dat zit idd ook in mn hoofd, dat ik m of vorig weekend al heb gehad, dan zou ik een cyclus hebben van 27dagen ofzo. Of hij komt nog en heb ik een cyclus van 33 dg of meer. Maar wat ook nog kan is dat ik geen eisprong heb, dit heeft mn moeder vroeger nl ook gehad :( dus ben een beetje onzeker over hoe of wat...

Maarja, hopelijk is ie al geweest of komt ie nog en we hebben goed geklust dus heb nog hoop haha.

Vraag me alleen af hoe t nu zit met die lh piek om 12uur?

4. MoessieLin

30 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    zelf heb een cyclus van 30 dagen en heb mijn eisprong deze maand op de 13e dag gehad (ik voel het) dus dat is ook anders dan normaal. wie weet komt je eisprong nog idd. genoeg klussen zit je op dat gebied altijd goed ;)
    mocht je helemaal geen eisprong hebben dan hebben de artsen daar tegenwoordig ook weer wat voor.
    Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag over LH piek sorry!

hoop voor je dat t snel raak is ;)

5. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hi ik had net 10min geleden een posi ovu test dus misschien was die om 12 nog duidelijker geweest, ik zie hem nu ook duidelijk! Ik a nog wel ff door met testen..
    Ochtendurine of de 1e urine, daar zit misschien teveel in aamgezien je altijd wel wat lh aanmaakt?! Dus als je om 11:30 wakker wordt zal ik bijv om 14:00 testen?
    Liefs

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wat ik meestal doe is de 2e urine gebruiken. En dan niet teveel drinken daarvoor. Meestal kan ik sowieso nog wel een 2e keer plassen, als is het een klein beetje, na de ochtendurine.
    Ik sta dan ook niet zo vroeg op, en kan het dus ook soms rond 12.00 uur zijn.
    Het belangrijkste is dat je niet de ochtendurine gebruikt en niet teveel drinkt voor dat je gaat testen.

7. Jomy

Jomy Niet meer actief

Oke, bedankt allemaal.

Vandaag kwam ik rond 12en uit bed en heb om 14.30 getest. Er was nu weer een licht streepje, maar nog steeds niet donkerder dan de controle streep :( zit nu op dag 20... Had de laatste tijd wel dat cervixslijm, maarja als ik geen positieve test heb ga ik er ook niet vanuit dat ik afgelopen dagen een eisprong heb gehad.

Of kan het ook zijn dat die LH-piek bv maar een paar uur te zien is op zo'n test? Dat die bijv s avonds was en ik s ochtends/smiddags steeds test? Of moet het dan wel langer te zien zijn?

Pff ik snap het echt niet meer, sorry :(

8. Jomy

Jomy Niet meer actief

@ Moessielin

Mijn moeder had vroeger idd ook PCO en die kreeg daar Clomid voor en was toen gelijk zwanger. Dus het kan allemaal tegenwoordig, maar hoopte gewoon ff te weten of ik wel een eisprong heb...

Afwachten dus... ik haat wachten haha

Deel Deze Pagina