nog zo onzeker!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door elisabett, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    hoi meiden,

ik weet sinds gister dat ik zwanger ben, na een lange periode, kdurf nog niet blij te zijn, en kan er nog niet van genieten. kben zo bang dat ik toch nog ongi word.. hoe gaan jullie hier mee om?
    eigenlijk hoor ik ontzettend blij te zijn..

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hoe ik ermee om ben gegaan twee keer, gewoon niet.
    Het blijft toch wel in je achterhoofd een rol spelen!
    Wel denk ik bij mezelf, 'ik ga me niet druk maken voor er ook echt iets aan de hand is!'. En als het mis gaat gaat het mis, tegenhouden doe ik het tochniet.
    Verder echt gewoon dagen aftellen.
    Pas vanaf een weekje of 20 word ik echt enthousiast denk ik net als bij mijn dochter. Op een gegeven moment groei je er ook een beetje overheen tot op zekere hoogte.
    Gefeliciteerd trouwens! :D

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

Weken, maanden onzekerheid en dan nu eindelijk zwanger!! Jammer dat die onzekerheid dan niet ophoudt he?!
    Mja, denk dat dat heel normaal is. Natuurlijk wil je dat alles goed gaat!
    Die onzekerheid heb ik ook.. Het is nog zo pril! Maar toch probeer ik niet teveel aan "wat er mis kan gaan te denken" ...
    Tuurlijk bestaat er een kans dat het misgaat, in dat geval moet dat dan ook zo zijn... Maar de kans dat je over 8 maanden een kleintje in je armen hebt is groter!
    Zowiezo weet je het nog maar net... Toen ik een klein weekje verder was, was bij mij die onzekerheid een stuk minder..
    Laat het gewoon op je af komen. Dan komt die blijdschap vanzelf wel!

Succes met genieten! :)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat iedere vrouw de eerste weken erg onzeker is!
    Is ook allemaal spannend en nieuw, probeer er gewoon van te genieten, je kunt het toch niet tegenwerken.
    gezond leven en gewoon genieten!

gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina