Hallo allemaal, Hier en daar op het forum las ik dat sommige vrouwen hun eisprong voelen, maar wat is jullie ervaring daar mee? Ik had 1 Juni mijn laatste ongesteldheidsdag, ik ben erg onregelmatig, dus het is maar een beetje gokken voor ons qua klussen Gisteren had ik echter last van mijn buik, onderin, een stekend/trekkend gevoel(vooral rechts), alsof ik ongesteld moest worden. Kan dit een eisprong zijn geweest? We hebben uiteraard meteen geklust s'avonds Nou, ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes
het zou kunnen ik weet niet hoelang jullie proberen zwanger te worden? anders kunnen ovulatie testen wel een goede uitkomst zijn
jup. ik nam altijd mijn kortste cyclus, trok daar 14 dagen vanaf, en vanaf die dag teste ik elke dag met ovulatie testen tot ze positief werden
ik voel niet het moment suprem van de eisprong maar voel wel 1 a 2 dagen met lopen/staan steken in mijn lies gedeelte. geen fijn gevoel met moet dan ook echt even stilstaan. deze "pijn"straalt ook door naar mijn been. opvallend is wel dat het elke cyclus varieerd. dus de ene keer links en de andere keer rechts.
Ik heb mijn eisprong 2 keer gevoelt, dan heb ik een aantal dagen ervoor een zeurende buikpijn (links en rechts). Als ik wat hard ga zitten doet het meestal ook pijn, wat pijn scheuten door mijn buik. Hopelijk was het je eisprong!!