Ik ben aan de pil. 5 maart was ik ongesteld geworden. Met me domme kop heb ik me stopweek 2 dagen langer gemaakt. Ik heb er verder helemaal niet over nagedacht en heb toen wel seks gehad. Sinds zo'n 2 weken geleden had ik pijnlijke borsten/tepels. Ik kon ze gewoon met geen mogelijkheid aanraken. Dat is nu wel over. Ook heb ik sinds twee weken elke dag overgegeven. Nou moest ik afgelopen vrijdag weer ongesteld worden, dat kwam zaterdag. Maar nu is het dus alweer bijna over. En het ziet er ook heel raar uit. Het lijkt wel een soort waterverf of zo :S Kan ik nou zwanger zijn en wanneer kan ik nou een testje doen aangezien ik ongesteld ben geworden?
nou je menstruatie cycles,als je gweoon op tijd je bloeding had,kan je testen want sommige hebben een soort van menstruatie terwijl ze zwanger zijn,als je nou veel te vroeg deze bloeding hebt gehad dan kan je beter even wachten tot de dag waarrop je de bloeding eigelijk verwachte.......snappie?
gewoon testen. Een test slaat alleen positief uit als je hcg in je lichaam hebt. En dat maakt je alleen aan als je zwanger bent dus... Testen!
Als je zeker wilt weten of je zwanger bent moet je nu testen. Je schrijft dat je je stopweek met twee dagen hebt verlengt en in die dagen sex hebt gehad. Als dit klopt is de kans dat je zwanger bent erg klein. Of je moet bedoelen dat je twee dagen later dan normaal weer bent begonnen met de pil zodat hij onbetrouwbaar was deze maand. Ja dan is de kans dat je zwager bent wel aanwezig. Raar, nee dat is het niet gewoon testen en dan heb je duidelijkheid.
ik heb een stopweek van 9 dagen gehad.. ik ga zo een test halen en dan morgenochtend testen denk ik..