Hallo meiden. Vandaag is mijn nod meestal word ik het in de nacht of ochtend maar nu nog niks gisteravond wel sex gehad en dat deed pijn..vanochtend wat bruinverlies dus of dat komt door de sex en ik ben zwanger of t zit er aan te komen.. Meestal als ik al bruinverlies heb is het na me nod. Iemand hier ervaring mee en wat had t bij jou te betekenen? Straks test ik positief en is t een miskraam..srry maak mezelf gwnzo: gek
Ik heb sinds een paar cyclussen twee dagen voor NOD bruinverlies. Heel vreemd.. maar het kan blijkbaar.
Dat kan inderdaad wisselend zijn. Ik heb het vaak ook wel als aankondiging dat mijn menstruatie er aan komt. Dan breekt het over het algemeen een dag of 2 dagen later door. Toen ik zwanger was had ik er helemaal geen last van, pas na een paar weken, oud bloed. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid zal krijgen.
Ik heb bruinverlies meestal voor m'n ongi en is schijnbaar helemaal niks. Gezien je schrijft dat klussen deze keer wat pijnlijk was, kan het ook daardoor zijn. Dat er een klein wondje binnen was en daardoor dat bruinig verlies. Dat stelt dan verder ook niks voor hoor. Sommige dames krijgen het weleens wanneer de eisprong plaats vind. Dus maak jezelf nog maar niet te gek en hou het voor nu gewoon even in de gaten. Als je het echt niet vertrouwd, zou ik even naar de ha gaan en het daar voorleggen. Succes!
Bedankt meiden het is heel veel slijm met heeeel weinig bruin en vanmiddag beetje zalmachtig roze.. Ook geen kramp. En ging er best wel hard aan toe ja vannacht sorry voor mn taalgebruik haha deed ook pijn dus kan daar goed van zijn
Oja.vroeger had ik altijd bruin en daarna ongi en ook weleens.bruin na me info maar nu niks. Bruin bloed mag je niet tellenals menstruatie dacht ik want t is oud bloed
toen ik zwanger was had ik 2 dagen op nod en erna last van wat licht bruinverlies.. daarna niets meer.. als je al op nod zit zou je natuurlijk een testje kunnen doen spannend
Hebt de dipsticks.van zwanger en kids gebruikt ook paar.dagen voor nod eigk.voor.de fun en een licht streepje na tienduizendkeer kijke.dus besloot.mezelf.niet.voor.de gek.te houden en t weg te.gooie net weer een.en zie nog een licht streepje wel ieeeets beter maar t is echt om gek van te worden het is echt.een.streepje dat je.jezelf.afvraagt of je je eigen.niet voor de gek houd en nu lees ik op internet dat sommige er laat pas goed positiefer testen en en dat.ze.bij een kruidvattest al een duidelijke streep zien..zoiezo denk ik dat t streepjr.da nog.beter had moeten zijnn.. Misschien kv test wagen.. Om moe van te worden dus.haha
Hoihoi Vanochtend nog niks! Behalve toen ik met een tampon.ging.checken.kwam er wat bloed mee..niet veel en ook niet.vuurrood maargoed rood is rood baal echt.want was eindelijk eens overtijd..verder geen krampen en voel me super wel steken in liezen gehad.vannacht ben t de laatste tijd stiptoptijd en nu niet.. Misschien betekent t toch iets..ik weet t niet meer laat de menstruatie maar komen dan of laat t een schoonmaakbloeding zijn. Wat is wijs? Met een kv testje testen of gewoon afwachten? Liefs
Nou vanochtend weer strepen en nu flink.ongesteld.wat een rottesten ben er niet tevreden mee voor mij die.testen nooit meer.. Ik ben nu.dagje later dan normaal ongesteld alles beter dan een.week of meer later want dan zou me.cyclus weer.door de war.zijn.. Ben tevreden, alleen.wat teleurgesteld niet dat.ik perse zwanger wil zijn heb nog alle tijd ben nog.jong maar door die testen.ging ik me.er toch op focussen dus de klap.was hard..maargoed cd1 is.begonnen Liefs
worden de strepen duidelijker of niet? er zijn ook vrouwen die zwanger zijn en menstrueren.. als je over een paar dagen nog steeds een posi achtige test hebt zou ik toch voor de zekerheid een cb digi ertenaan gooien..
Maar ik bloed heeeel erg he.. Heb wel kv liggen haha maar was al niet meer nodig..zal wat wezen dan als t toch raak zal wezen..maar die vrouwe bloeden die dan ook rond nod? Want had eergisteren ongi moeten worden maar werd t gister (ff gezien de tijd kan niet slapen dochterlief was wakker) die testen trouwens kon.ik de strepen wel duidelijker op.zien maar niet.echt roze maar wel binnen de tijd.. Zijn.denk gwn rot dingen
ja hoor er zijn meiden die rond nod gewoon ongi worden.. als de strepen duidelijker zijn geworden in vergelijking met de andere testen een dag/dagen eerder zou ik even een cb digi halen en over een paar dagen doen.. je kan ook nog eens zo testje doen die je al hebt over 2 dagen.. er zou dan een duidelijk verschil moeten zijn met de testen van nu.. als de testen hetzelfde blijven kan je bij de huisarts even bloedprikken om te zien of er hcg in je bloed zit en hoe en wat verder.. succes
Heb een kv gedaan en dacht weer een lichte te.zien maar dan hadde ze al donkerder moeten zijn volgens mij.begin ik overal strepen te zien want deze was zowat niet waarneembaar als t al niet tussen me oren zit haha nja over 2.dagenmiss weer en anders zeg ik op naar de volgende ronde ben jong zat en ach dit heeft geen haast maar was wel dag overtijd en dan die testen dus best teleurgesteld maar ik blijf positief