Hallo iedereen! Sinds een aantal weekjes heb ik last van een aantal klachten en ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Een aantal dagen voordat ik ongesteld moest worden moest ik erg veel plassen, had diarree (dat heb ik normaal pas als het eenmaal doorgebroken is) en had ik een klein beetje pijn aan de zijkant van mijn linkerborst als ik erop drukte. Op 23 augustus werd ik ongesteld na een cyclus van 28 dagen (normaal 30 tot 32 dagen). Niet heftig, maar wel rood en de eerste dag lichte krampjes. Ik heb uiteindelijk 2 dagen wat rood bloed verloren en verder nog 2 dagen een heel klein beetje bruinverlies bij het afvegen, in totaal dus 4 dagen. Normaal gesproken is dan de pijn in mijn borst(en) weg, maar dit keer bleef het (nog iets erger geworden en mijn andere borst doet nu ook gezellig mee). Daarnaast werd ik ook misselijk, kreeg ik hoofdpijn, veel puistjes, moeilijker naar de wc kunnen, nog steeds veel plassen, af en toe wat kramp onder in mijn buik en meer aderen op mijn borsten. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds al deze klachten. Omdat het me niet helemaal lekker zat heb ik een week na het begin van de bloeding een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. De meeste symptomen kan ik nog wel toeschrijven aan een virusje ofzo, maar die pijnlijke borsten en meer aderen heb ik echt nooit gehad nadat de menstruatie over was.... Wie van jullie heeft ook wel eens zoiets meegemaakt? Wat was er toen aan de hand? Zou ik eventueel toch zwanger kunnen zijn? Bedankt alvast
Het kan natuurlijk wel, maar misschien moet je nog een test doen. Het kan zijn dat het hcg bij de vorige test nog te weinig was om te meten.
Een test ga ik inderdaad binnenkort nog maar eens doen, maar het lijkt me dat de kans niet groot is dat hij alsnog positief wordt... Heeft iemand hier het wel eens meegemaakt dat de test zo laat alsnog positief werd?
Tot een week of 16 stijgt je hormoonspiegel en zou je dus steeds gemakkelijker positief moeten testen. Ik zou gewoon nog een KV test van 2 voor 5 doen.