dan denk ik dat je nog eventje geduld moet hebben want je lichaam moet eerst nog ontpillen dus dan kan je dezelfde klachten hebben die je ook zou hebben als je zwanger zou zijn ik hoop voor je dat het zo snel mag zijn .. maar ik zeg wel niet te veel op hopen anders is de terleurstelling heel erg hoog. en dat moet je niet willen.. maar ik duim voor je dat het zo snel mag gebeuren voor je duim*duim*duim
gefeliciteerd regenboogmam ben heel blij voor je ik zit nu op dag 25 en had vanmorgen ineens erge menstruatie pijn, en roodroze tot bruine bloed verloren alleen aan wc papiertje ,dacht ongesteld te worden maar later na toiletbezoek zat er niks aan mn tampon en was de pijn ook weg dat was 10 min en nu heb ik niks meer .. ik weet het ook allemaal niet meeer wat het nou is was niet echt een steek ofsoo hopelijk mogen jullie allemaal snel zwanger geraken
Ontpillen is het niet ben eind juni gestopt met de pil heb toen een ontrekkingsbloeding gehad. En die maand hebben we het met condooms gedaan en bijna nergens last van gehad en voelde me eisprong precies en daarna geen pijntjes ofzo en een cyclus van 28 dagen gehad. Dus dit is de 2e ronde na me pil maar de 1e ronde dat we voor een kindje bezig zijn. We gaan het allemaal wel zien wat het ons gaat brengen Maar voor jou dus ook spannend zo te lezen. regenboogmam gefeliciteerd geniet ervan.
Het is gewoon soms best lastig inderdaad als we maar wisten dat het een keer raak zou zijn. Dat zou al een heel verschil maken denk je niet. We gaan gewoon allebei afwachten en hopen op een mooi resultaat
echt lastig soms indd... we zullen we zien en het beste blijven hopen ik nog 5 dagen en jij 7 dat houden we wel vol toch.!! mag ik vragen wat je leeftijd is ?
Hoeveel dagen na je innesteling zou je eigenlijk positief kunnen testen? Ik denk namelijk dat ik dinsdag (2 dagen geleden dus pas) een innesteling heb gevoeld. Heb de hele ronde nergens last van gehad (nu nog steeds niet hoor), maar dinsdag had ik in de ochtend van die mini messteekjes en bij afvegen had ik ineens een grote klodder slijm gadver en sinds die tijd ook steeds afscheiding bij afvegen, daarvoor namelijk niet. Zou ik dan al 2 dagen later posi kunnen testen? Vanochtend nl posi getest.
Vlindertje126 ja dat is wel zo het zijn niet de makkelijkste dagen om door te komen BellaNoa heb geen idee wanneer je dan posi kan testen. Maar gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik heb ook het gevoel ongi te worden. Ik kan pas over een dikke week testen of ik zwanger ben, ik heb een week geleden mijn eisprong gehad. Ik vind het echt zenuwslopend dat wachten....
Hoi bij mij ging het zo: in de eerste instantie dacht ik, ok ik word ongesteld...en baalde al. Maar na 2 dagen een nietsvoorstellende rosig/bruinige afscheiding te hebben gehad...bleef de ongesteldheid weg. Ik heb toen nog een week gewacht en toen heb ik me getest...ZWANGER!!!
Hoi Silleke, Bedankt voor je reactie! Ik hoop echt dat de ongie uitblijft! Wat goed dat je zwanger bent geworden! Ik ga volgende week dinsdag testen, ben benieuwd of ik ook nog een rosig/bruinachtige afscheiding krijg....echt spannend dit! Thanks!
Hoi dames.. Ook ik heb nu al 2 daagjes erge last van lichtelijke krampjes in mijn buik..Afgelopen dinsdag mijn eisprong gehad.. Wij zijn al 2 jaar bezig en hebben vrijdag te horen gekregen dat we in okt gaan beginnen met ivf/icsi....(dus was in die week erg zenuwachtig voor welk traject we zouden krijgen en niet bezig met "spontaan" zwanger worden...) Dus als ik dit zo allemaal lees zou t heeeeel misschien wel eens kunnen dat dit een innesteling kan zijn... Ben nu zo benieuwd... Zou toch geweldig zijn 3 weken voor je met t ivf traject begint misschien zwanger.... Groetjes Shady