Waar komt het nu door....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Juffie26, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Beste verloskundige genieten is hier weer onzekerheid....
    Afgelopen woensdag in het zkh opgenomen, ik heb teveel harde buiken. Donderdag weer naar huis. Eerst dachten ze blaasontsteking dus antibiotica, dag erna terug stoppen met antibiotica toch geen blaasontsteking. Zaterdag ging het wel, gisteren weer terug naar zkh gegaan, weer hele dag menstruatie gevoel en harde buiken.
    Baarmoederhals gemeten eerst dachten ze te kort was 3cm, maar inmiddels is die 3,97cm dus die lengte hoort gewoon bij mij.
    De harde buiken blijven ook als ik gewoon op de bank zit....beeb doet het verder super goed, bloeddruk ook perfect. Niemand kan me zeggen waar het vandaan komt......ik moet maar weer bellen zeiden ze als het zo vaak blijft. Pijnlijk zijn ze absoluut niet.

Ikzelf heb het idee dat op dit moment alles heel hard groeit en het daardoor komt? Kan dat?
    Voel het ook alleen in mijn onderbuik, maar ook daar geven ze geen antwoordt op. Ze hebben het in het zkh alleen over vroeggeboorte, terwijl het ook nog andere dingen kunnen zijn dan meteen het ergste.
    Ik was begonne met genieten maar nu WEER onwijs onzeker, klote!

Kunnen jullie hier iets meer over zeggen? Niet dat ik me dan vasthoudt aan dat antwoordt. Maar in het zkh spreken ze alleen van vroeggeboorte. Terwijl ik op internet ook andere dingen lees wat het kan zijn.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

alles is uitgezocht bij jou, je baarmoederhals is niet verkort, je hebt geen blaasontsteking.
    Dan zal het komen door een groei-spurt. Waarschijnlijk is jouw baarmoeder er ook gewoon gevoelig voor. Dat is vervelend maar er is niet zoveel aan te doen.
    Probeer te accepteren dat het dan wrs bij deze zwangerschap hoort.
    Als er regelmaat in komt moet je natuurlijk wel weer contact opnemen.

Mirjam

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hartelijk dank voor het antwoordt.
    Dat idee had ik zelf ook al, groeien en dat mijn baarmoeder daar gevoelig voor is. Vandaag (de dag is pas net begonnen maar ok) heb ik er nog geen 'last' van gehad.
    Natuurlijk zal ik bij regelmaat weer contact opnemen, want alles voor ons kindje natuurlijk. Al zegt mijn gevoel dat ze groeit en ik dat voel.

Nogmaals hartelijk dank voor de reactie.

Deel Deze Pagina