al 3 dagen bruinverlies 6 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dropje26, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ik heb ook een vraag!
    Mijn geschiedenis is lang en heftig.. in het kort:
    Dec 2011 spoedcurretage MA 13 weken
    Feb 2012 spontane MK 6 weken
    juni 2012 BBZ 9 weken (intakte vrucht met hartactie, linker eilleider verwijderd)

Ik ben dus nu terug zwanger, postief getest op 16 september.. ben nu volgens eigen berekening 6 weken zwanger. Heb vorige week 27 sept echo gehad en 100% zeker de vrucht in mn baarmoeder.
    Sinds dinsdagochtend beetje oud bloed verloren, en sindsdien bijna elke keer na plassen bij afvegen bruin verlies.. wordt naar mate de dag vordert lichter van kleur om sochtends weer wat donkerer te zijn.

Ik heb mijn gyn al gebeld en die zei: zolang het geen helder bloed is en geen buikkrampen hebt geen zorgen maken.. maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan..

Wat raden jullie aan?
    Ik weet dat het afwachten is en de kansen 50% zijn, maar moet ik toch langs gaan voor een echo of echt afwachten? Mijn volgende echo staat gepland op 17 oktober

alvast heel erg bedankt voor jullie reactie!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap je onzekerheid maar ik ben het eens met je arts. Zolang het niet helderrood is en je hebt geen krampen hoef je je geen zorgen te maken en kun je je echo van de 17e afwachten.

Mirjam

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    beste Mirjam,

heel erg bedankt voor je reactie!
    IK ga mijn geduld maar bewaren voor de 17de...
    Heb alle symptomen, lekker misselijk dus we houden ons maar vast aan goede hoop!

groeten Susanne

Deel Deze Pagina