hoii ik zit nu op dag 25 van me cyclus en over 7 dagen mag ik pas testte heb op dag 19 een positieve ovulatie test gehad en nu had ik vanmorgen met afvegen licht rose ... kan het dan innesteling zijn? me borsten zijn ook sinds vanmorgen wat gevoeliger xxx
Hoop het voor je, spannend!! Ik duim voor je. Ik heb ook vandaag mijn innestelingsdag, en heb echt een trekkend gevoel bij het staan en wanneer ik ga zitten. Hebben jullie daar ook last van gehad???? Gr Penske
thnxx voor jou ook spannend dus ik heb ook zon gevoel lijkt een beetje op de dag van dat je ongesteld moet worden maar nog niet zo erg... xx
Dat klopt, alleen heb ik er nu veel meer last van. Spannend voor ons allebei indd. Ik had het vorige maand ook iets, maar helaas niet zwanger. Wil mezelf dus niet te positief maken. haha Succes he.
@ Lady, klinkt goed hoor. Ik duim voor je! (mijn duimen zijn inmiddels kapot) @ Penske, ik had vandaag ook mijn innestellingsdag. Gister de hele dag last gehad van steekjes in mijn linkerlies, bij vlagen duizelig en veel plassen. Vandaag dezelfde klachten, maar met krampjes laag in de schaamstreek! Ik wacht ook af Spannende tijden voor ons..!
Zit in hetzelfde schuitje!! Alleen dan heel licht bruinverlies en pas over 8 dagen nod. Overigens is het bruinverlies nu weer gestopt