Hallo allemaal Ik zit in mijn eerste ronde van onze 4e en laatste kindje Ik zit nu 11 dagen voor mijn nod Tot mijn groote verbazing had ik gelijk mijn eisprong en hor dat deed pijn zeg Bij mijn andere 3 zoons was ik 6 7 en 9 maanden lang aan het wachten op mijn eisprong en met ovulatie test gelijk raak . Nu heb ik weer mijn ovulatie test gebruikt . En donderdag nacht zwaar positief.de avond zelf nog niks Ik kreeg zoveel vruchtbaar slijm en erg veel pijn tot aan zondag na pijn gehad En nu ben ik moe vrolijk hongerig En denk steeds het was gewoon raak . Bij mijn oudste zoon was ik moe vrolijk misselijk ruim voor mijn nod maar ik zelf had niet door dat ik zwanger was.was mijn omgeving die riep jij heb een baby in je buik Bij mijn middelste ook nergens laat van gehad alleen overtijd . Bij mijn jongste nu 10 maanden oud .was ik zwaar misselijk buikpijn stemmingswisselingen maar op de dag van mijn bevruchting overleed mijn mama ik dacht wel ik ben zwanger 6 testen negatief bloedtesten 3 x negatief torn zei de arts suus het is stress je heb een zware tijd .7 weken later nog steeds ziek mijn nod kwam niet. Maar die kwam vaker niet .toen op 1 mei gin ik douche mijn oog Giel op mijn láátste test ach dacht ik zal wel niet .maar ja kwaad kan het niet was nog niet eens klaar met plassen en mijn digi test zei zwanger ik dacht waar is het. woordje niet nou en riep mijn vriend zei wat zegt dat ding nou .hij welk ding ik wijs erna dat ding uuuh je bent zwanger .loopt weg zegt grapjas tegen mij .waarom grapjes had 8 weken geen sex meer gehad .nu zit ik in mijn eerste ronde weer ben nooit echt druk ermee geweest maar nu wel ik voel mij echt zwanger.wie van jullie merkte het ook zo vroeg en was het ook echt zo
Sorry voor de spelfouten.ik doe alles via mijn telefoon .hoop dat ik reactie krijg van vrouwen die ruim voor nod verschijnselen hadden .en ook zo bleek te zijn .