ik zit net in de perioden van bevruchtig en het innestelen en ik heb denk ik bacteriele vaginose.(afscheiding vieze geur maar verder geen jeuk of iets dergelijke).heb ik nu nog wel kans om zwanger te worden?.ik heb balance active bij kruidvad opgehaald.maar nu staat er op dat je het niet mag gebruiken als je zwanger probeert te worden.kan ik dan het beste wachten tot ik zeker weet of ik zwanger ben of niet en dan dit middel gebruiken of het beste zoeken voor iets anders.hebben jullie hier ervaring mee?.ik hoef doorverwijzingen naar de huisarts dit wil ik als laatste redmiddel gebruiken omdat ik sexueel misbruikt ben en het mij heel veel moeite kost om onderzoeken of om er face to face kontakt over te maken.al vast bedankt voor jullie reacties groetjes margaretha.
Hallo , ik heb ook het probleem gehad dat ik misbruikt ben. ik vond het heel erg moeilijk voor de eerste keren uit de kleren te gaan bij de GYN,, maar ik had gevraagd of ik een vrouw kon krijgen. heb dit toen gekregen. Later uit de testen bleek dat ik clamydia had en een infectie in mijn baarmoeder mond, ben toch erg blij dat ik ondanks dat ik niet wilde toch ben gegaan ze hebben naar mijn verhaal geluisterd en heb hulp gekregen.. Ik zou toch als ik jou was een door verwijzing vragen bij de HA het is zo belangrijk dat je zeker weet dat je er niks naars aan overgehouden heb,, je kan van veel dingen onvruchtbaar worden .. en sommige dingen merk je niet eens dat je het bij je heb.. en volgens mij mag je dat spul van de kruidvat niet gebruiken tijdens het proberen van zwanger worden omdat het bacterieen dood,, dus volgens mij ook sperma cellen maar dit weet ik niet zeker. succes meid knuffel lindy
hoi! Wat wij op het werk gebruiken is ook wel een oplosmiddel van isobethadine, speciaal voor vaginale spoelingen te doen. Maar vraag het misschien eerst aan je arts. groetjes Sarah