Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lautje93, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Kijken of de Sint nog iets voor ons mee brengt en of we lief zijn geweest :D

2. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik ben in augustus gestopt met de pil maar eerste maand hebben we nog veilig geklust. We zouden nog even wachten, maar ik wilde al wel vast ontpillen. Maar de volgende maand konden we toch niet meer langer wachten en gingen we voor het echie klussen. Dit wordt dus mijn 4e maand. We hebben al een dochter van bijna 1,5 maand. Bij waren we pas in de 11 maand zwanger. Hoop dat het nu sneller gaat.
    Wij gaan 1 december naar sinterklaas voor het werk. Hopen dat hij voor mij ook een kadootje heeft meegenomen;)

3. Lautje93

Lautje93 Lid

15 nov 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké wat leuk al een dochter....jullie zijn volgens mij allemaal wel ouder ik ben pas 20! Haha

4. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik ben ook nog maar 23! (nouja, eventjes nog dan) :p

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Het wordt hier steeds gezelliger en spannender!!!
    Welkom, Happy!

Ik heb cupmaat 75b, lekker bescheiden dus. Vandaar dat de dames af en toe nog los mogen..

Ik ben 26, maar kan me af en toe nog 18 voelen, hoor! Ben wel de laatste hier die aan kinderen begint. Al mijn vrienden hebben er al één of zijn zwanger. Ik nu hopelijk ook!

Heb vandaag testjes gekocht (k2v5), misschien doe ik donderdag stiekem al een klein testje. Kan me denk ik niet inhouden.

6. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik ben 29 dus inderdaad een stukje ouder. Maar ach wat maakt dat uit. Hopelijk zijn we straks allemaal mama of zoals wij het hier in Friesland zeggen 'mem'.

7. Yasmine29

Yasmine29 Lid

24 nov 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    hier nog iemand van inmiddels ook al bijna 29 en ook in afwachting van mijn nod ik hoop dat het raak is, voor mij is het de eerste maand dus denk dat de kans klein is maar goed vol verwachting klopt ons hart.......

8. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He Yasmine,
    Welkom bij de club van wachtenden. Kun je het een beetje volhouden? Wanneer heb jij je NOD? Ik vind het allemaal wel spannend hoor. Ik heb dit keer last van wittige afscheiding (sorry voor de details) wat ik anders volgens mij niet had. Maar dat weet ik ook niet meer precies. Ik moet nog maar een weekje geduld hebben. zucht....

9. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Oowhw kunnen jullie ook zo moeilijk wachten tot de 1e met testen? Vandaag een klein beetje bruine afscheiding gehad. Dus ik vrees dat het voor mij niet raak is. Maar ik blijf natuurlijk stiekem hopen. Als ik nu zou testen is de test zeker niet betrouwbaar toch?

10. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    @browneyes,
    De test is inderdaad nog niet betrouwbaar. Je zult toch echt een aantal dagen moeten wachten. moeilijk! Ik kan me altijd redelijk beheersen tot mijn NOD. Ik vind een negatieve test zo teleurstellend dat ik die niet wil zien. Als ik op mijn NOD nog steeds niet ongi ben of voortekenen (bruine afscheiding bij mij altijd een twee dagen voor ongi) zie dan ga ik pas testen. Wil die negatieve test het liefst voorkomen.

11. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Echt vreemd. Gisteren wat bruine afscheiding en nu niks meer. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee ?

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Lautje, vorige ronde had ik precies de kwaaltjes die je in je beginpost omschrijft.. Maar werd helaas ongi :( hopelijk betekend het voor jou wel iets goeds!!

Mijn NOD is volgende week zaterdag of zondag, beetje afhankelijk van m'n lf. Vorige ronde was die 15.. Dan zou m'n NOD zondag zijn. Dus nog een weekje in spanning!

13. Lautje93

Lautje93 Lid

15 nov 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Zo dat is al weer even geleden druk weekendje hihi
    Zijn er al meer klachten bij jullie?
    Ik heb nog steeds erg gevoelige borsten en moe....
    Kus

14. Lautje93

Lautje93 Lid

15 nov 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet dat het ook allemaal "schijn" kan zijn...maar hoop het zo! En voor jullie natuurlijk ook :)

15. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Hey

19 dec eisprong gehad.
    24 normaal innesteling, gisteren dus.
    Nu heb ik gisteren en vandaag zo van dit rekbaar slijm gehad maar wel met wat lichtjes bloed bij.

Zou dit een goed teken zijn.
    Mijn nod zijn 3 dec.

16. missds

missds Niet meer actief

Mijn NOD is ook op 1 december, spannend allemaal!

Ik heb vandaag en gisteren wel lichte buikpijn gehad, zere onderrug, moeheid, steekjes in mijn liezen. ook rommelende darmen.

17. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry misschien heb ik hier wel eerder op gereageerdd.

ik had vandaag gemeenschap met me vriend.het deed nogal pijn maar ging gewoon verder.
    maar na de hand had ik een bloeding
    kan het een innesteling zijn

want mijn ongesteldheid was ook maar heel even

18. nance26

nance26 Lid

16 nov 2007
    66
    0
    0
    op 7 september 2012 getrouwd :D
    Dalfsen
    ik moet nog 2 daagjes tot nod en ook al stiekem gestest en natuurlijk was ie omo wit hihi ben ook zo'n jantje ongeduld LOL :)
    ik probeer als de duiveltjes er nog nie zijn dinsdag ochtend weer een testje pfff spannend!

19. Lautje93

Lautje93 Lid

15 nov 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hhaha t liefste wil ik ook gewoon al testen maar ben zo bang voor de teleurstelling.....

20. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Ik ga ook pas wachten tot op mijn NOD 1 dec. Ik vind die teleurstelling van een negatieve test altijd zo moeilijk. Ik heb vandaag ook wat krampjes gekregen en erg borrelende/rommelende darmen. Had ik anders ook last van dus hoop niet dat dit een voorbede is voor de ongi. Rare is altijd dat beide kan. Of zwanger zijn of ongi worden. Nu maar wachten....

@browneyes,
    Ik heb ook een paar keer gehad dat ik bruin verlies had en vervolgens weer op hield. Helaas werd ik dan een paar dagen toch nog ongi. Maar wat ik hier boven ook zeg, het past bij beide.

Succes allemaal met wachten

Deel Deze Pagina