vandaag getest en ze waren allebei omo wit ( 2 voor 5 van kv) ik wacht maar weer een paar dagen ( erg moeilijk hihihi ) heb ook niet echt het idee dat er een oni aankomt maar we wachten af dames succes allemaal!!!!
ai nance26, ik zie dat je banner is aangepast. toch nog ongi geworden dus:x. Baluh. Op naar de volgende ronde Hoe is het verder met jullie wachtenden. Kunnen jullie het nog een beetje uithouden. Ik begin er steeds meer moeite mee te krijgen omdat ik andere symptonen heb als anders. Anders had ik altijd een paar dagen voor ongi last van bruinverlies. Nu helemaal niet. Ik heb wel een beetje witverlies wat ik anders nooit had. Kan het me niet meer helemaal herinneren maar volgens mij had ik dat bij de zwangerschap van mijn dochter ook. erg spannend dus... Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vrijdagochtend mag testen. Mijn man is dan ook vrij dus zou een hele leuke verrassing zijn.
Nou mijn tijd van wachten is helaas voorbij vandaag ongesteld geworden . Ach ja op naar de volgende ronde . Voor iedereen die nu bijna kan testen heel veel succes een en hoop positieve testen gewenst
Ik heb me gisteren niet in kunnen houden en heb toch nog getest. Helaas negatief. Maar positieve is dat ik nog steeds niet ongi ben en er ook nog geen tekenen zijn. Morgen ochtend nog een keer testen.... Whaa zou toch mooi zijn!
Mijn test was vanmorgen helaas weer negatief. Ik snap er niks meer van. Geen tekenen nog van ongi. Ik zal vanmiddag nog een paar testen bij kv halen zodat ik maandag weer kan testen. zucht....
Nog steeds in onzekerheid dus , misschien heb je nog geen hcg genoeg in je lichaam. Ik duim voor je!!