Helder bloedverlies tijdens menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by Luffy90, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hallo

Ik wist eigenlijk niet precies waar ik dit moest plaatsen, maarja misschien kan hier iemand mijn vraag beantwoorden.

19 november ben ik helaas veelste vroeg bevallen van ons zoontje met bijna 23 weken. Ik ben meteen een paar weken daarna begonnen met ovulatie testen omdat ik wilde weten wanneer mijn cyclus weer op gang kwam. Ong 4 weken na de bevalling had ik op 18 december een positieve ovulatietest. Twee weken daarna kreeg ik menstruatiekrampen en op 1 januari begon ik te bloeden. Maar nu is het al 3 dagen alleen maar helder rood bloedverlies, toch heel anders dan ik gewend ben van mijn eerdere menstruaties. Soms voelt het ook echt alsof het eruit komt lopen (dat had ik ook tijdens mijn bevalling alleen natuurlijk veel meer toen) Nu vroeg ik mij af of dit normaal is na een bevalling? En is dit nu mijn menstruatie en dus het begin van de volgende cylcus of is het zo dat mijn normale menstruatie nog op gang moet komen?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk toch echt dat dit je menstruatie is.Wellicht dat dit inderdaad anders kan worden na een bevalling. Ik heb er bij mij nooit verschil in gemerkt trouwens.

Ik heb altijd helder bloedverlies tijdens mijn menstruaties. Nooit stolsels waar ik wel eens over lees.

Share This Page