Witte afscheiding, wat is dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tralalala, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    #1 Tralalala, 24 jan 2013
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
    Hoi dames,

toen we besloten om er voor het echie voor te gaan, had ik bedacht om nog niet te gaan tempen en ovutesten maar wel m'n slijm in de gaten te houden. Echter heb ik nog helemaal geen vruchtbaar slijm kunnen ontdekken. Zit nu op cd 20 dus denk dat ik m'n ei toch wel al gehad zou moeten hebben. Ik heb alleen, volgens mij sinds een klein weekje, witte afscheiding (komt bijna niks naar buiten, merk het alleen als ik met m'n vingers naar binnen ga om te checken. Sorry voor de details maar wil het zo goed mogelijk uitleggen haha). Ik dacht eerst dat het misschien een restantje sperma was, maar ik heb vrijdag voor het laatst geklust dus dat lijkt me nu toch niet meer mogelijk?
    Oh ja, het is dus echt wittig, niet rekbaar en vrij dun. Geen prop ofzo, best wel vloeibaar. Heb sinds die tijd ook lichte buikkrampen.

Ter info; ben ergens eind oktober met de pil gestopt en heb daarna (volgens mij) 3x een menstruatie gehad, 1x kunstmatig en 2x een echte. Weet het helaas niet meer precies, was er toen nog totaal niet mee bezig dus heb er helemaal niet op gelet óf en wanneer ik ongi werd.
    Ben nu dus voor het eerst echt m'n cyclus aan het tellen.

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
  3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Er zijn wel meer mensen die niet echt rekbaar slijm hebben,
    en omdat dit de eerste echte ronde is, weet je t verschil ook nog niet, dus zou t gewoon nu opschrijven wat je ziet en voelt, en dan kun je de volgende ronde beter vergelijken..

Succes!

4. sjuul85

sjuul85 Lid

5 jul 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je ei kan ook nog komen. Je weet ook nog niet precies wat je cyclus is. Deze kan 28 dgn zijn maar ook 40.
    Je kan er geen pijl op trekken. Zie mijn onderschrift. Inmiddels zit ik ook alweer op dag 47. Succes met uitvogelen

Deel Deze Pagina