hey meiden heb 4 dagen geleden mijn ei sprong gehad. en heb nu sinds gister wat lichte steekjes en krampjes boven min schaambeen. het is niet constant aanwezig maar wel iets om je aan het denken te zetten. hebben jullie hier ervaring mee en zo ja wat kan het zijn wat er van binnen gebeurt?? alvast bedankt meiden
Heb dit ook! Heb er vandaag een topic over gestart: 'wat betekent dit?' Geen idee wat het kan zijn, te vroeg voor een menstruatie, maar eigenlijk ook te vroeg voor bandenpijn of iets dergelijks. In het beste geval innestelingspijn.
ja ik zat ook aan innestelingspijn te denken maar volgens mij is dat nog te vroeg toch?? me ei sprong was op cd 14 zit nu op cd 18 dat is pas 4 dgn en een innesteling is toch pas na 7dpo?
Hallo! Ik heb dit ook, en vanmorgen net als gistermorgen enorme buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat word ik maar niet.. Zou het dan toch...? Mijn cyclus is een beetje onbetrouwbaar omdat ik begin van januari een ongeluk heb gehad, en ik het allemaal net gered heb. Dus ik durf niet zo goed te denken.. haha.
hey women, wanneer is je nod dan of ben je al overtijd. wat erg zeg dat je zo'n zwaar ongeluk heb gehad hoop dat je je nu wat beter voelt. ik heb geen erge ongy krampen maar juist heel licht. misschien betekent het niks maar ben gewoon nieuwschierig wat het kan zijn me nod is 5 maart dus ik mag nog even wachte
Oh wat erg Hoop dat je het heel snel achter je kan laten, en het liefst met een mooi gezond baby'tje! x
Ja het is gelukkig allemaal goed afgelopen! Nog wel herstellende van een hersenschudding en breuk in schedel, maar met rustig aan doen kan ik wel gewoon wat dingetjes doen enzo hoor. Maar daardoor vertrouw ik mijn cyclus niet meer. Mijn NOD is waarschijnlijk 28 februari... maar durf dan haast niet te testen, haha! Het is bij mij sochtends gewoon eventjes erge krampen, en daarna weer wat minder. En verder ook erg gevoelige borsten, steeds wel/geen honger, kortom beetje vaagheden.. maar ben veels te bang dat ik het me maar inbeeld, haha! Spannend blijft dit he. Had niet verwacht dat ik me er zo in zou verliezen krijg je als je niet teveel mag doen en maar beetje op de bank omhangt, haha!
Jeezes, best wel erg he, rust maar veel dat is het beste medicijn. Ben je al lang bezig? En al lang gestopt met de pil of dergelijke?
Ja het was kantje boord. Gekke beesten he, die paarden.. hehe. Dus ik doe 1 of 2 dingetjes per dag, verder weinig. Maar voel me wel goed zolang ik rustig aan doe. Al is dat niet echt mijn ding... haha! Nee we zijn eigenlijk nu voor de 1e maand echt serieus rond de ovulatie bezig geweest. Ik snapte nooit echt een hol van die cyclusgebeurens. Slik al heel lang de pil niet meer, alleen condoom. Ik slikte nooit regelmatig, en dan kun je maar beter niet slikken, want het blijft toch troep die hormomen.... En jullie zijn ook voor de eerste aan het gaan?? Leuk joh! Hoelang proberen jullie het nu?
Aaahhh helaas, ongi! Gisteren al. Ook wel opgelucht, geen spanning meer voor deze ronde. Volgende keer beter! Nieuwe ronde, nieuwe kansen, haha!!!
Oh dju Maar niet getreurd, je vruchtbare dagen komen er alweer snel aan, en wie weet is het dan wel raak!! Ik moet nog een weekje wachten, pfff, nog zoooolang Heb nog altijd een zeurend gevoel in m'n onderbuik, maar wel minder. Ben ook redelijk moe, ma ja, sta met de vroege dus niet abnormaal he!!