eerste ronde teveel stress?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bodien, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Ik ga voor de eerste ronde en direct word mijn cyclus wel heeeeeel lang....zit nu op 48 dagen en ben niet zwanger :( baal echt....weet niet wat er nu ineens allemaal in mijn lichaam rond gaat. vorige x had ik een cyclus van 35 dagen....zal het zijn dat dit de eerste keer word en daar teveel stress van heb dat mijn cyclus zo op de hobbel is. Wanneer zou ik kunnen beginnen met temperaturen? Kan een oor thermometer ook?

2. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi bodien, ja dat zou kunnen van stress.. Maar kan ook misschien omdat je een laat ei hebt gehad of nog moet krijgen?
    Ben je pas gestopt met de pil? Het ontpillen kan een half jaar duren met andere worden je cyclus kan een half jaar lang van slag zijn.
    Een oor thermometer is onbetrouwbaar. Het beste is een gewone thermometer. Elke ochtend om de zelfde tijd, voordat je opstaat. Je begint te tempen op de eerste dag van je nieuwe cyclus. Het heeft niet veel nut om nu al te tempen.

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Bedankt voor je reactie, ben al langer als een jaar gestopt met de pil....dus daar kan het niet aan liggen.....best frustrerend, zo lang wachten op je menstruatie...wanneer zou ik het beste nog een test kunnen doen als hij nog langer op zich laat wachten?

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik heb ooit een test gedaan dus heb daar geen ervaring mee.
    Misschien even je huisarts bellen met je vraag..? Heel vervelend voor je! Ik hoop dat je alsnog zwanger bent of snel ongi wordt

5. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    weet iemand anders het precies?

6. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Weet je wanneer je een eisprong hebt gehad? Bijvoorbeeld dmv ovulatietesten? Hoe was je cyclus de afgelopen maanden?

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Nee weet ik niet......maar mijn langste cyclus hiervoor was 35 dagen, dus denk dat ik geen eisprong heb gehad......nu op dag 50 nog steeds geen menstruatie

8. logo

logo Niet meer actief

Daar zit je niet op te wachten. Bah, niet fijn.
    Ik denk niet dat het stress is, anders zou mijn cyclus echt heel raar zijn na al die tijd. Misschien zou je even naar huisarts kunnen?
    Zelf gebruik ik ovulatietesten, want temperaturen werkt bij mij niet i.v.m. Vroeg wakker en slecht slapen.

9. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Ben vandaag naar de dokter geweest. Hij zei dat het stress kon zijn, maar gaat mij nu ook testen op mijn schildklier....ben benieuwt.....vandaag wel gevoelige borsten. Straks voor de zekerheid nog ff test doen, of misschien komen de duiveltjes er wel weer aan.

10. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Weer geen positieve test

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Misschien is Teunisbloemolie een tip. Hielp bij mij toen mijn cyclus opeens heel lang werd....

12. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ontpillen? Had ik ook (hopelijk nu of een positieve test óf snel ongesteld worden), zie mijn onderschrift maar.

Ik begrijp wat je bedoelt: je wordt gék van die onzekerheid.. dan kun je maar beter 'gewoon' ongesteld worden, hé? :)

Liefs,

13. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    He smile, bedankt.....misschien ga ik dat dan wel proberen....denk ook dat ik vitamine pillen ga nemen zodat ik niet zo veel te kort kom van de vitamine.en mineralen. En @ ana leigh ben al niet meer aan het ontpillen, ben al langer, als een jaar gestopt. Maar de onzekerheid maakt me idd gek :p

14. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wat vervelend...stress kan idd een factor zijn. Ik had een keer het andere extreem dat ik maar bleef lopen. Dat was dus idd stress, want was net klaar met alles af te krijgen voor het slagen van uni. Was kapot gewoon.
    Goed iig dat de ha er even naar kijkt, altijd beter.
    Wat de acupuncturist mij hier altijd adviseerd is je buik lekker warm te houden. Ik was pas een keer een hele week te laat (ook negatieve testen) en die dacht dat het daar evt aan lag. Want het is hier zoooo guur en koud geweest. Plus hond dan moet je eruit. Kan zijn dat het toen teveel bezig was met andere dingen. :( Het kan geen kwaad iig om een kruik ofzo er lekker op te houden, wordt je zelf ook meteen helemaal lekker warm van. Of zo'n pittenzak die je in de magnetron doet voor 1,5 minuut. :)
    Succes!

15. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Nou zit nu al weer op 59 dagen......nog steeds niks.....ook nog steeds de ha afwachten....pfff wat een gedoe.....ben nu wel wat minder op gefocust.....dus misschien dat ik nu mijn eisprong heb gehad inmiddels....ik hoop het wel....over r weken ga ik weer een test doen.....zie wel wat eruit komt.....hoop natuurlijk positieve test

16. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    OMGGGGG 2 STREEPJESSSSSS kreeg pijnlijke borsten

17. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Ga voor de zekerheid nog een aantal testen doen morgen.....

18. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Wow, heb alles even gelezen. Wat apart!! En nu 2 streepjes??? Oeeehhhhh!!!! Als je dan nog positief test morgen en dan een CB digitaal doen, dan geeft ie aan hoelang je dan al niet zwanger bent! Best bijzonder.. Maarjah, als je I didn't know I was pregnant kijkt.......... die voelen he-le-maal niets totdat ze ineens buikpijn hebben van het bevallen.....

19. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Wow, serieus???!! :D

Wat apart, maar wel heel gaaf!! Gefeliciteerd! :D

En idd ik zou ook de CB digital doen, dan weet je hoe lang al!

Liefs,

20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Gefeliciteerd!! Ben ook heel benieuwd hoelang je al zwanger bent :D

Deel Deze Pagina