heey.. ik heb n vraagje.. ik was van 14maart t/m 18 maart ongesteld, mijn vruchtbare periode was ongeveer rond/rond 24maart t/m 28maart volgens mijn app, volgens de berekeningen had ik de 27e mogelijk mijn eisprong. ik heb van 23maart t/m 27maart elke dag seks gehad. nu staat er bij de berekeningen dan mijn lichaam zich voorbereid op n eventuele innesteling van 31 maart t/m 3maart. Nu heb ik de 31e eerst rose licht bloed verloren en nu de 1e april ineens bloedverlies helder rood bloed. niet dik ofzo als n ongesteldheid maar vloeibaar rood en helder. ik vloei ook niet en hoef geen tampon te gebruiken, enkel alleen bij t na de wc gaan zie ik wat bloed, wat wel steeds wat meer word. ik temperatuur normaal nooit maar had t net gedaan en hij gaf 37,8 graden aan. ben ik nu ineens ongesteld of kan dit n innestel bloeding zijn? ik blijf er nu alleen maar over nadenken en maak mezelf helemaal gek. gr collette
Hoi, Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn ja. Echter is het nog net te vroeg om te testen. Die temperatuur zou ik me geen zorgen om maken. Soms kan je wat verhoging hebben, ook net na het douchen of bad. Maak jezelf niet gek en wacht het nog even af totdat je een week over tijd bent. Groeten Evelien