Baby weigert borstvoeding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Joly81, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joly81

Joly81 Lid

23 feb 2010
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Vandaag of morgen is mijn NOD, en sinds gisteren weigert mijn baby de borst. Dit heb ik bij eerdere menstruaties niet gehad. Is dit een zwangerschaps-symptoom???

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik heb gehoord dat dit wel kan. Hoe oud is je baby?

Maar van een menstruatie kunnen ze soms ook de borst weigeren omdat het anders kan smaken.

En zo kunnen er nog wel een aantal dingen zijn waardoor ze kunnen gaan weigeren.

Ikzelf heb van beide nooit geen last gehad. Van mijn derde was ik zwanger toen gaf ik de middelste nog borstvoeding. Kreeg nog maar 2 voedingen wel op 1 dag, was bijna rond het jaar.

Zijn jullie bewsut bezig voor een wondertje?

Alls dat zo is hoop ik het natuurlijk wel voor je.

3. MLkids

MLkids Niet meer actief

Hier heeft het 2x geen verschil gemaakt.

Ze bleven net zo lang door drinken, enkel toen ik op het einde liep weigerde ze. Om het (gelukkig ivm enorme stuwing) na de bevalling weer op te pakken!

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je hebt niet toevallig asperges gegeten deze week???? Dat schijnt vreselijk door te werken in de melk....;)

5. Joly81

Joly81 Lid

23 feb 2010
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nee, niks raars gegeten; en baby kreeg nog 4x borstvoeding, eet al volop brood e.d. erbij, maar heeft nooit eerder op deze manier de borst geweigerd. Ik sta intussen op knappen :(
    En we zijn niet actief bezig voor een kindje erbij, maar als het er toch zou komen is het welkom :)

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Joly81 bij mijn is het de ene menstruatie ook anders dan de volgende menstruatie.
    de melk schijnt anders te smaken , je toeschietreflex kan te traag zijn of je hebt minder melk !

Maar weet je zeker dat het niet aan de kleine ligt , is ze / hij verkouden , krijgt ze / hij tandjes of heeft ze / hij oorpijn ect zijn ook allemaal redenen om slechter te drinken !

Deel Deze Pagina