Vandaag of morgen is mijn NOD, en sinds gisteren weigert mijn baby de borst. Dit heb ik bij eerdere menstruaties niet gehad. Is dit een zwangerschaps-symptoom???
Ik heb gehoord dat dit wel kan. Hoe oud is je baby? Maar van een menstruatie kunnen ze soms ook de borst weigeren omdat het anders kan smaken. En zo kunnen er nog wel een aantal dingen zijn waardoor ze kunnen gaan weigeren. Ikzelf heb van beide nooit geen last gehad. Van mijn derde was ik zwanger toen gaf ik de middelste nog borstvoeding. Kreeg nog maar 2 voedingen wel op 1 dag, was bijna rond het jaar. Zijn jullie bewsut bezig voor een wondertje? Alls dat zo is hoop ik het natuurlijk wel voor je.
Hier heeft het 2x geen verschil gemaakt. Ze bleven net zo lang door drinken, enkel toen ik op het einde liep weigerde ze. Om het (gelukkig ivm enorme stuwing) na de bevalling weer op te pakken!
Je hebt niet toevallig asperges gegeten deze week???? Dat schijnt vreselijk door te werken in de melk....
Nee, niks raars gegeten; en baby kreeg nog 4x borstvoeding, eet al volop brood e.d. erbij, maar heeft nooit eerder op deze manier de borst geweigerd. Ik sta intussen op knappen En we zijn niet actief bezig voor een kindje erbij, maar als het er toch zou komen is het welkom
Joly81 bij mijn is het de ene menstruatie ook anders dan de volgende menstruatie. de melk schijnt anders te smaken , je toeschietreflex kan te traag zijn of je hebt minder melk ! Maar weet je zeker dat het niet aan de kleine ligt , is ze / hij verkouden , krijgt ze / hij tandjes of heeft ze / hij oorpijn ect zijn ook allemaal redenen om slechter te drinken !