ik ben vandaag 23 dagen overtijd en heb gisteren 1 sliertje slijmmet wat rozig bloed na het plassen gehad daarna niets meer vandaag had ik wat bruin rood rozige afschijding op mn maandverband zitten hoogstens een stuk of 4 druppels verder niet ik heb ook geen buikpijn of rugpijn ik vroeg me af of dit iemand voorkomt als innestelingsbloeding (verschijnsel voor de zwangerschap ?) en waneer ik dan zou kunnen testen :
hoi Ik wil nog even advies van iemand: Ik heb zoals je aan mijn banner ziet mijn eisprong waarschijnlijk vorige week gehad. Nu zit ik met een bruin bruinrode bloeding(afscheiding) het is best wel veel (net als menstuatie) vanmiddag is het begonnen. ook met lichte krampen. Wat denken jullie: innesteling? het is geen rood bloed.
het zegt allemaal niks. ik had mijn innestelingsbloeding toen ik 6 weken zwanger was (zo noemde de gyn dat)
ik ben dus naar de huisarts geweest en die heeft weer getest en weer negatief maar omdat het zwanger raken al bijna een jaar niet lukt en mn cyclus zo onregelmatig is heeft hij me door gestuurd naar de gynacoloog hier kan 18 juni terecht
Hoe voelt innestelpijn?ik heb sinds de ei krampen en nu op mijn nod extreme pijn voelt als ongi pijn MAAR geen bloed!maar ja moet ff wachten tot het einde van de dag....denk ik....*sniff
Hoe voelt innestelpijn?ik heb sinds de ei krampen en nu op mijn nod extreme pijn voelt als ongi pijn MAAR geen bloed!maar ja moet ff wachten tot het einde van de dag....denk ik....*sniff
hier nog iemand met een vraagje ivm innesteling? Mijn NOD is op 07/06/07 en heb vandaag bij het plassen een grote veeg rood bloed gehad. Nu is mijn vraag kan dit nog innestelingsbloed zijn (wel rood en niet bruin zoals bij de meesten) of is het mijn cyclus die eindigt op 23 dagen?
ghahahaha ja het staat nu stom aangezien ze het gewoon gewijzigd heeft en verder niks gezegt hahahaha
Geen idee of je een innesteling kunt voelen...heb wel een topic gezien over innestelen bij het onderwerp zwanger worden op pagina 3...succes.
Ik heb hier wel gelezen dat sommigen het ervaren als steken/ ongi gevoel, maar vroeg me af of dat ook anders kan voelen bv ploppend/trillend aan de zijkant.