he meiden, Wat is jullie advies dat ik wacht tot ik me nod moet krijgen of dat ik 3 dagen voor me NOD test? Ik ben bang dat ik dan negatief test, maar wil ook graag testen omdat ik wel behoorlijk wat symptomen heb wat ik nooit voor me nod heb en gevoel heb dat er echt wel iets gebeurt. Wou graag jullie mening horen wat jullie zouden doen? groetjessss
Ik zou wachten tot je NOD... Begrijp dat het spannend is maar zou echt nog even volhouden en niet eerder testen. Lastig hè?!
Ik had op nod pas een heel licht streepje dus je weet t toch nooit. Sommige testen drie dagen ervoor hartstikke positief..
Ik zou ook wadchten.. Ik weet natuurlijk niet hoe jij in elkaar zit..maar ik was zelf zo dat als ik eenmaal ging testen, ik niet meer op kon houden En als het dan negatief zou zijn zit je weer in een dipje, terwijl ie misschien een paar dagen later wel positief is.
Ik kon ook niet wachten en heb 2 dagen ervoor een early predictor test gedaan.Die kun je 4 dagen van tevoren al doen.Was bij mij heel duidelijk positief. Succes.
Ik zou toch even wachten, misschien op je handen gaan zitten? Maar zonder dollen, misschien test je negatief terwijl je toch zwanger bent (lees het zo vaak). Dan ga je door die emo racebaan terwijl dat niet hoeft. Ik heb zelf nooit voor nod getest maar wel op nod. Probeer te wachten al is het moeilijk. Hoop uiteraard dat het een positieve test wordt, veel succes!
oke dus het beste is om te wachten. dankjewel voor de antwoorden meiden en dan wacht ik nog maar even, ookal is het moeilijk vooral dat ik 3 testen al thuis heb liggen. maar wachten is beter, zondag ben ik ook jarig en als het dan negatief is dan ben ik toch teleurgesteld is dan ook niet zo leuk voor me fam en vrienden die komen en zullen er ook niks van begrijpen denk ik. dankjewel voor jullie advies en ik hou jullie op de hoogte ma ff op me handen zitten hihihih.