Willen jullie even mee kijken? FF geeft in de kalender aan dat ik vandaag of morgen mijn menstruatie kan verwachten, mijn temp daalde ook dus ik rekende op vandaag of morgen. Gisteren een temp van 36.6 en vanmorgen opeens 36.8!!!!! Ben een beetje... In de war...... Is in de vorige 2 cicli niet zo geweest al zegt dat misschien niets...... Zegt het iets dat mijn temp niet onder de horizontale lijn is geweest?
Dat je temp weer omhoog gaat is goed. Ik weet niet hoeveel dagen je LF normaal gesproken is? Je zit nu op dag 13. Ik zou zeggen, als je morgen nog geen menstruatie ziet, dan kun je testen. Verwacht je hem met minder dan 14 dagen zou je al kunnen testen.
Mijn temp komt meestal niet onder de horizontale lijn op het moment dat ik ongi word. Kan helaas dus nog alle kanten op. Ga je morgen testen? Spannend!!
Ja brrr spannend..... Sandra, Bij mijn vorige cyclus had ik een LF van 12 en die daar voor van 11. Maar toen had ik ook mijn ei op dag 16 en dag 15 en nu op dag 17. Dus.... Verschuift dan alles of....... Cyntje78, Bij mij ging mijn temp de vorige cycli wel steeds onder die rode lijn..... Ik hoop dat het toch wat zegt hihi Ooohhh babyD, Dat klinkt mij als muziek in de oren...... Als morgen mijn temp niet lager is en er nog geen ongie teken is denk ik dat.ik ga testen......
Tja, temp omhoog is natuurlijk beter dan omlaag in dit geval, maar zeg helaas nog steeds niks. Ik heb de afgelopen jaren al alle variaties voorbij zien komen. Dat ik zakte, op 13dpo weer omhoog naar 37 om vervolgens keihard te lederen op 14 dpo en ongesteld te worden. Maar ik heb ook gehad dat ik kelderde op 14dpo, volgende dag weer omhoog en zwanger. Het kan allemaal en is achteraf pas iets over te zeggen helaas. Als je eisprong verplaatst, verplaatst de rest zich ook. Hoe dan ook, ik hoop dat het iets goeds voor je betekent!!!
Gezien je LF de vorige keren ziet het er wel veelbelovend uit.. Ben zo benieuwd! En zeker testen morgen hihi.
Nou.... 36.6 vanmorgen geen spoor van menstruatie te bekennen dus een test gedaan...... Negatief....... zucht...... Bedankt voor het mee kijken meiden....
@ huggybird er kan altijd wel een paar dagen verschil in zitten, maar volgens mij is je LF meestal wel behoorlijk constant. Je blijft nu wel aan de lage kant hangen... het is nog even afwachten helaas welke kant het op gaat. Moeilijk als je niet weet waar je aan toe bent! Veel succes in elk geval!